کد خبر : 10637

فولکس واگن T-Roc R در آستانه رونمایی

فولکس واگن T-Roc R در آستانه رونمایی

فولکس واگن به تازگی تیزر خودروی T-Roc R را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. این محصول در نمایشگاه خودروی ژنو به صورت رسمی معرفی می‌شود.

به گزارش خودروتک، در اوایل ماه جاری میلادی نمونه آزمایشی فولکس واگن T-Roc R با پوشش محافظ در پیست نوربرگ رینگ حضور پیدا کرد و تصاویر آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. به تازگی این شرکت آلمانی تیزر این خودروی جدید را منتشر کرده است. این تیزر طرحی از فولکس واگن T-Roc R را به نمایش می‌گذارد. این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

خودروی موجود در این تیزر دارای رینگ‌های آلیاژی بسیار بزرگی است و همچنین از طراحی تهاجمی به همراه ورودی‌های بزرگ هوا به موتور بهره می‌برد. به علت استفاده از سیستم تعلیق سفت، این کراس‌اوور در مقایسه با محصولات رقیب ارتفاع کمتری دارد و راننده فاصله نزدیک‌تری با سطح جاده خواهد داشت. در این تیزر بخش پشتی این خودرو به نمایش گذاشته نشده است؛ با این حال بر اساس تصاویر جاسوسی و اینکه با یک خودروی R روبه‌رو هستیم، انتظار داریم از چهار خروجی اگزوز در این خودرو استفاده شده باشد. این اگزوزها در گلف R مورد استفاده قرار گرفته است.

این خودروی هاچ‌بک جذاب به یک موتور 2.0 لیتری بنزینی توربوشارژ مجهز شده که قادر به تولید 300 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور است. انتظار می‌رود این موتور در فولکس واگن T-Roc R مورد استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با سیستم انتقال قدرت این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. این احتمال وجود دارد که کراس‌اوور آینده این شرکت آلمانی مجهز به جعبه دنده 6 سرعته دستی به فروش برسد، البته احتمال عرضه آن با گیربکس خودکار 7 سرعته دو کلاچه نیز وجود دارد. فولکس واگن T-Roc R به سیستم چهار چرخ محرک 4Motion مجهز می‌شود.

این خودرو که توسط بخش R فولکس واگن توسعه یافته، در چندین پیست مورد آزمایش قرار گرفته است. این خودرو در تاریخ 5 مارس در 89امین نمایشگاه خودروی ژنو در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. از آنجایی که خودروی T-Roc در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه نشده است، نسخه R آن نیز در بازار آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد. تمام نمونه‌های فولکس واگن T-Roc برای خریداران در آمریکای شمالی عرضه نمی‌شود.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها