کد خبر : 10487

جتا در آستانه استقلال از فولکس واگن

جتا در آستانه استقلال از فولکس واگن

به نظر می‌رسد فولکس واگن هم در تدارک آن است تا مانند داچیا برای رنو، یک برند مستقل منحصراً برای محصولات ارزان‌قیمت داشته باشد. تا اینجای کار، کاندیدای اصلی Jetta است. خودرویی که از گوشه و کنار خبر می‌رسد قرار است به‌عنوان یک سری جداگانه از محصولات اقتصادی فولکس در بازار چین به فروش برسد.

به گزارش خودروتک، گفته می‌شود لوگو و نماد برند نوظهور Jetta کاملاً جدید خواهد بود و کلیه خودروهای این خانواده در کارخانه مشترک فولکس و فاو در چنگدو مونتاژ خواهد شد.

این در حالی است که پیش‌تر این گروه بزرگ خودروسازی صراحتاً تاکید کرده بود که پروژه خودروی ارزان خود را به محصولات برند اشکودا که قرار است سال 2020 در هندوستان تولید شوند، محدود کرده است. رویکرد جدید آلمان‌ها برای پوشش بزرگ‌ترین بازار خودروهای اقتصادی در چین بی‌ارتباط با شراکت‌ آن‌ها و FAW نیست. شایعاتی به گوش می‌رسید که این اتحاد اروپایی و آسیایی قصد دارد محصول ارزان خود را به اسم جتا که یک سدان محافظه‌کار است، همین سال جاری راهی بازار کنند.

این شایعات چندان هم دور از ذهن نیست. چراکه حتی یکی از سایت‌های خودرویی چین مدل‌های آتی برند جتا را نیز معرفی کرده است. نسخه اول VA3 نام دارد که در واقع همان فولکس واگن جتا سدان متعارف است.

مدل بعدی شاسی‌بلند VS5 است که روی پلتفرم سئات آتکا اجرا می‌شود. دست آخر هم VS7‌ را خواهیم دید که روی پلتفرم سئات تاراکو ساخته می‌شود.

گفته می‌شود لوگو و نماد برند نوظهور Jetta کاملاً جدید خواهد بود و کلیه خودروهای این خانواده در کارخانه مشترک فولکس و فاو در چنگدو مونتاژ خواهد شد. به نظر می‌رسد این تغییر و تحولات، ممکن است روند فروش محصولات سئات (زیرمجموعه اسپانیایی فولکس واگن) را تحت تاثیر قرار دهد. همه بر این باورند که فولکس واگن صحت این اقدام خود را در نمایشگاه آینده شانگهای به نمایش می‌گذارد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها