کد خبر : 70318

فرهاد مجیدی: در استقلال جاسوس نداریم

فرهاد مجیدی: در استقلال جاسوس نداریم

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار گل‌گهر و استقلال که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت:من دوست نداشتم به کنفرانس خبری بیایم و به احترام شما آمدم. اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد که از آن تعجب می‌کنم.

به گزارش فوتبالی، وی افزود: تیم من کار کرده، وارد جلسه شده و به استادیوم آمدیم بعد گفتند نمی‌توانید از 2 بازیکن استفاده کنید. نمی‌شد این موضوع را زودتر به ما اعلام کنند؟ نمی‌شد این موضوع را در جلسه هماهنگی اعلام کنند؟ ساعت 13:29 به ما اعلام کردند که نمی‌توانید از 2 بازیکن تیمتان استفاده کنید.دیروز دستیار من گفت چند بازیکن با خودمان به سیرجان ببریم که به او گفتم هر چه داریم باید با خودمان ببریم.

خبرنگاری گفت برخی رسانه‌ها امروز این مسائل را پیش از بازی مطرح کردند که مجیدی پاسخ داد:این رسانه‌هایی که شما می‌گویید اعلام کردند به افرادی ربط دارند که این موضوع را طراحی کردند. همه این رسانه‌ها را می شناسند چون از این کارها خیلی انجام دادند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود در تیمش جاسوس وجود دارد گفت: کجا؟ من به احترام شما به کنفرانس آمدم.من به خاطر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و خبرنگاران به اینجا نیامدم. اصلا این مسائلی که شما می‌گویید برایم مهم نیست. تک تک بازیکنانم شریف هستند و در تیم من اصلا چنین مساله‌ای وجود ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها