کد خبر : 69779

3 متهمی که طارمی را به دردسر انداختند

3 متهمی که طارمی را به دردسر انداختند

چه کسانی بین مهدی طارمی ستاره پورتو و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران اختلاف به وجود آوردند؟

به گزارش خبرورزشی، خداداد عزیزی در مصاحبه با خبرورزشی می‌گوید: یکسری همبازی مهدی طارمی یا افراد حسود زبل بازی درآورده و او را جلو انداخته و حالا قایم شده‌اند ... 

اما شاید برای شما هم این پرسش به وجود آمده باشد که ماجرا چیست؟ چه کسانی بین ستاره پورتو و دراگان اسکوچیچ اختلاف انداخته اند؟ خط خوردن مهدی طارمی به نفع چه کسی یا کسانی است؟

در همین ارتباط از زبان یک منبع آگاه، مطلع و نزدیک به تیم ملی شنیدیم ماجرای مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ زیر سر ۳ بازیکن مطرح و شناخته شده تیم ملی است.

این ۳ بازیکن هر یک با اهداف مختلف سعی کرده اند مهدی طارمی را که ستاره تیم ملی ایران حتی در قلب فوتبال اروپا به شمار می‌رود را به قول عوام شیر کنند و به جان اسکوچیچ بیندازند! چرا؟

هر یک از این ۳ بازیکن ظاهرا با اهدافی جداگانه در این راستا تلاش کرده و جالب آن که در دعوای به وجود آمده در تماس تلفنی با طارمی طرف این بازیکن را می‌گیرند اما جرأت و جسارت ندارند از ستاره خط خورده پورتو در رسانه‌ها یا صفحه شخصی خود در اینستاگرام حمایت کنند.

همین قدر بدانید که یکی از این ۳ بازیکن مدتی می‌شود در تیم ملی به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شده و با توجه به سابقه اش اصلا از این اتفاق خوشحال نیست. این بازیکن که واکنش‌های منفی زیادی هم به جان خریده حالا مهدی طارمی را جلو انداخته است.

بازیکن دیگر اما یکی از رقیبان مهدی طارمی است! لطفا تعجب نکنید چرا که این اتفاقات در فوتبال ایران امری طبیعی است. هم پستی‌ها و رقیبانی را می‌شناسیم که وقتی توان رقابت با همبازی خود ندارند سعی می‌کنند به او نزدیک شده و طرف را به نابودی بکشانند.

نفر سوم هم شنیدیم یک ستاره است. ستاره ای که گفته می‌شود به دنبال رسیدن یک مربی مطرح خارجی (اسمش کارلوس کی روش نیست) به نیمکت تیم ملی است. این ستاره از طرفی به موقعیت مهدی طارمی در پورتو و اروپا هم حسادت می‌کند و …

نقطه اشتراک این ۳ بازیکن مطرح تیم ملی اما عدم حمایت رسانه ای و واضح از مهدی طارمی است و به نظر می‌رسد چندان هم از خط خوردن همبازی خود ناراحت نباشند!

البته در این میان تنها سردار آزمون رفیق صمیمی‌مهدی طارمی بود که معرفت به خرج داد و با انتشار یک استوری یادی از همبازی خط خورده خود کرد اما سایر ملی پوشان از جمله ۳ بازیکن مورد اشاره ترجیح دادند به موقعیت فعلی خود فکر کنند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها