کد خبر : 69672

فرهاد مجیدی سومین بازیکن خارجی را هم می خواهد / آرمان یا امین قربانی بازیکن جدید استقلال؟

فرهاد مجیدی سومین بازیکن خارجی را هم می خواهد / آرمان یا امین قربانی بازیکن جدید استقلال؟

وقتی فرهاد مجیدی صراحتاً اعلام کرده به یک بازیکن خارجی دیگر نیاز داریم، این جمله به این معنا است که یکی از بازیکنان استقلال باید از لیست کنار گذاشته شود.

به گزارش ایران ورزشی، پیش‌تر گفته شد که نام ابوالفضل جلالی از استقلال کنار گذاشته شده تا رودی ژستد بتواند برای این تیم به میدان برود اما اکنون صحبت از خروج نام یک بازیکن دیگر است تا استقلال قادر به جذب بازیکن خارجی جدید باشد.

 با توجه به اینکه زمان آنچنانی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده باشگاه استقلال باید به سرعت تکلیف بازیکن جدید را روشن کند. مسئولان استقلال طی روزهای گذشته مساعی بسیاری داشتند تا نام احمد موسوی را از لیست کنار بگذارند اما این بازیکن راضی به خروج از لیست استقلال نشده و این باشگاه هم ناچار است تا پایان قراردادی که منعقد کرده به موسوی مزد بدهد. در زمان باقی‌ مانده تا پایان نقل و انتقالات اما همچنان فرصت مذاکره با موسوی هست و اگر این بازیکن راضی به جدایی نباشد باشگاه استقلال باید سراغ دیگر گزینه‌های خود برود.

 از آرمان رمضانی که در ترکیب استقلال قرار نمی‌گیرد به عنوان یکی از گزینه‌ها یاد می‌شود. دیگر بازیکنی که ممکن است نامش در بین استقلالی‌های فصل بعد نباشد امین قاسمی‌نژاد است که حضور او در ترکیب اصلی بازی با فجر تا حدی جدایی را ناممکن جلوه می‌دهد.

 به هر حال باید دید فرهاد مجیدی و دیگر مسئولان باشگاه استقلال اگر قطعاً به دنبال جذب بازیکن جدید هستند چه تدبیری می‌اندیشند و کدام بازیکن را از فهرست کنار می‌گذارند. درباره نام بازیکن خارجی جدید نیز هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست اما گفته می‌شود بازیکنی که پیش‌تر نامش مطرح بود و در تیم لاس پالماس اسپانیا سابقه بازی داشت همچنان مورد توجه کادر فنی استقلال است و احتمال دارد در فرصت باقی‌مانده این بازیکن به جمع آبی‌های پایتخت ملحق شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها