کد خبر : 47810

فناوری ایربگ برای سرنشینان عقب در مرسدس بنز S کلاس جدید

فناوری ایربگ برای سرنشینان عقب در مرسدس بنز S کلاس جدید

به گفته اشتوتگارتی‌ها S کلاس W223 اولین اتومبیلی خواهد بود که در تصادف‌ها با ایربگ از سرنشینان عقب خود محافظت می‌کند. مثل ایربگ‌های جلو، ایربگ‌های مخصوص سرنشینان عقب در برخوردهای روبرو باز شده و از شدت صدمات وارده به آنها می‌کاهد.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجیاتو ، دوم سپتامبر امسال (12 شهریورماه) جهان خودرو شاهد یک اتفاق بسیار مهم خواهد بود. در این روز کمپانی مرسدس بنز از نسل جدید گل سر سبد محصولات خود یعنی S کلاس پرده‌برداری خواهد کرد.

این نسل پس از هفت سال جایگزین نسل ششم شده و کد W223 را روی اتاق خود خواهد داشت.

اشتوتگارتی‌ها برای استقبال از این خودرو، اخیرا کمپین تبلیغاتی بزرگی را به راه انداخته و هر از چند گاهی با انتشار برخی ویژگی‌های S کلاس W223 توجه رسانه‌ها را به آن جلب می‌کنند.

در تازه‌ترین تیزری که از نسل آتی S کلاس منتشر شده، مرسدس بنز به ایربگ‌های این سدان پرچمدار پرداخته است. به گفته اشتوتگارتی‌ها S کلاس W223 اولین اتومبیلی خواهد بود که در تصادف‌ها با ایربگ از سرنشینان عقب خود محافظت می‌کند. مثل ایربگ‌های جلو، ایربگ‌های مخصوص سرنشینان عقب در برخوردهای روبرو باز شده و از شدت صدمات وارده به آنها می‌کاهد.

نسل جدید مرسدس بنز S کلاس

به غیر از این S کلاس، از سامانه جدید Pre-Safe Impulse Side مرسدس بنز نیز سود خواهد برد. وقتی که خطر برخورد و تصادف حتمی تشخیص داده شود، این سامانه در همکاری با سیستم تعلیق E-Active Body Control ارتفاع خودرو را افزایش می‌دهد. در کنار افزایش ارتفاع خودرو، صندلی‌های جلو نیز سرنشینان خود را به سمت مرکز اتاق جابجا می‌کنند.

پیش از این مرسدس بنز با انتشار قسمت نخست از کمپین Meet the S-Class DIGITAL به سیستم اینفوتینمنت پیشرفته اختصاصی (MBUX) و نمایشگرهای متعدد S کلاس 2021 پرداخته بود. همانطور که در مطلب مربوطه اشاره کردیم، این سدان فول‌سایز دارای 5 نمایشگر داخلی، 320 گیگابایت SSD و رم 16 گیگابایتی خواهد بود.

اگر چه تا زمان رونمایی از نسل جدید مرسدس بنز S کلاس چند هفته دیگر باقی مانده، اما تصاویر جاسوسی متعددی از این خودروی پرچمدار آلمانی منتشر شده است. بر اساس این تصاویر می‌توان گفت که S کلاس W223 از آن استایل زیبا و باوقار نسل کنونی فاصله گرفته و چهره عبوس‌تری به خود خواهد گرفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها