کد خبر : 42341

فناوری خیره کننده اینفینیتی روی مدل جدید Q60

فناوری خیره کننده اینفینیتی روی مدل جدید Q60

شرکت اینفینیتی در سال ۲۰۲۰، با تولید مدل جدید کوپه خود، یک قدم رو به جلو برداشته است و از فناوری‌های روز دنیا در خودروی خود استفاده کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اینفینیتی قصد دارد امسال به آرامی خود را وارد سیستم‌های سرگرمی مدرن در خودرو‌ها آورد و اولین تجربه جدید این شرکت از سیستم‌های مدرن را می‌توان در مدل ۲۰۲۰ خودروی Q60 Red Sport 400 اینفینیتی ملاحظه کرد.

این کوپه جدید و قدرتمند داخل خود، یک سیستم به‌روزرسانی شده دارد که بسیار شبیه به نسل قبلی خود است، ولی یک قدم رو به جلو از شرکت اینفینیتی را نشان می‌دهد.

نکته مهم درباره Q60 Red Sport ۴۰۰ این است که اینفینیتی پشتیبانی از اپل CarPlay و Android Auto را به این مدل اضافه کرده است. هر مدل جدید ۲۰۲۰ خودرو‌های اینفینیتی باید به صورت پیش‌فرض با فناوری ارتباط با گوشی‌های هوشمند تولید شود و اینفینیتی بالاخره قصد دارد امسال این قابلیت را روی تمامی خودرو‌های خود فعال کند. پیش از این، QX۶۰ این فناوری را نداشت. این تأخیر شاید مربوط به عدم تمایل نیسان و اینفینیتی به اشتراک گذاری اطلاعات مشتریان خود با گوگل و اپل باشد، یا شاید اینفینیتی منتظر بود تا بتواند یک مدل کاملا به‌روز شده از خودروی خود را وارد بازار کند که سخت‌افزار به کار گرفته شده روی آن مانند نمونه‌های گذشته قوی باشد.

رابط کاربری جدیدی که اینفینیتی در Q60 تعبیه کرده، برای یک تجربه روان‌تر به‌روزرسانی شده است. عملکرد بهتر آن قابل قبول است، اما مشکل سیستم نمایشگر دوقلوی کنسول داشبورد خودرو‌های اینفینیتی لمس کند آن است. در مقایسه با سیستم‌های پیشرفته آلمان برای کنسول‌های خودرو، سیستم ارائه شده InTouch برای خودرو‌های اینفینیتی حدود پنج سال عقب‌تر است. سیستم‌های مرسدس MBUX و BMW iDrive و Audi MMI همه سرعتی در قدرت لمس صفحه نمایش خود دارند که این روز‌ها از گوشی‌های هوشمند سراغ داریم. متأسفانه، اینفینیتی در طراحی نمایشگر کنسول داشبورد خودروی خود چندان ذکاوتی به خرج نداده است و دست یافتن به گزینه‌های انتخاب روی این نمایشگر سخت است.

قدم رو به جلوی اینفینیتی در صنعت خودرو

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید امسال Q60 اضافه شدن کانون وای‌فای به حداکثر هفت دستگاه است. اضافه شدن اتصال وای‌فای به خودرو‌های اینفینیتی، توسط شرکت‌های دیگر ارائه شده است، اما اینفینیتی‌های جدید همه ان را دارند. درست است که این فناوری‌ها به تازگی روی خودرو‌های شرکت اینفینیتی قرار گرفته‌اند، اما هنوز سرعت عملکرد آن‌ها خوب نیست و شکایت کاربران و مشتریان را به همراه دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها