کد خبر : 28680

محبوب ترین خودروهای اسپرت در اینستاگرام

محبوب ترین خودروهای اسپرت در اینستاگرام

لامبورگینی اونتادور، آئودی R8، لامبورگینی هوراکان، فراری 458، لامبورگینی گالاردو، مک‌لارن P1، فراری لافراری و هوندا NSX ازجمله خودروهای پرطرفدار در اینستاگرام هستند. فورد موستانگ را به‌عنوان یکی از خودروها محبوب‌ در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت معرفی کرده‌ایم. این‌بار نیز فهرست ویژه‌ای آماده کرده‌ایم که فقط شامل خودروهای سوپراسپرت پرطرفدار در اینستاگرام می‌شود. برای تهیه‌ی این فهرست از دو روش استفاده کرده‌ایم: یکی جست‌وجوی هشتگ نام خودروساز و دیگری جست‌وجوی هشتگ نام مدل.

به گزارش خودروتک ، پیش‌ از این فورد موستانگ  را به‌ عنوان یکی از خودروهای محبوب‌ در شبکه‌ های اجتماعی و اینترنت معرفی کرده‌ایم.

این‌بار نیز فهرست ویژه‌ای آماده کرده‌ایم که فقط شامل خودروهای سوپراسپرت پرطرفدار در اینستاگرام می‌شود. 

برای تهیه‌ی این فهرست از دو روش استفاده کرده‌ایم: یکی جست‌وجوی هشتگ نام خودروساز و دیگری جست‌وجوی هشتگ نام مدل.

۱۵. فراری F430

تعداد پست‌ها: ۴۲۵ هزار و ۶۲۸

ferrari f430

فراری در سال ۲۰۰۹ به تولید مدل F430 پایان داد؛ اما این خودرو کوپه همچنان جزو محبوب‌ترین خودروها در شبکه‌های اجتماعی است؛ به‌گونه‌ای که در اینستاگرام بیش از ۴۲۵ هزار و ۶۲۸ پست از این خودرو وجود دارد که F430 را به چهارمین فراری موجود در این فهرست تبدیل می‌کند. 

۱۴. پاگانی هوآیرا

تعداد پست‌ها: ۴۵۶ هزار و ۷۸۱ 

Pagani Huayra

شاید باورش سخت باشد؛ اما هوآیرا یگانه پاگانی حاضر در این فهرست است. پاگانی فقط دو مدل خودرو تاکنون ساخته است که شامل زوندا و هوآیرا هستند. در اینستاگرام، بیش از ۴۵۶ هزار و ۷۸۱ پست از پاگانی هوآیرا وجود دارد و فقط یک پله بالاتر از فراری F430 قرار می‌گیرد. 

۱۳. فورد GT

تعداد پست‌ها: ۴۵۸ هزار 

ford gt

در این فهرست مشخص نیست آیا بیشتر پست‌ها مربوط به مدل جدید فورد GT هستند یا مربوط به مدل قدیمی که در سال ۲۰۰۵ تولید می‌شد یا مدل قدیمی مسابقه‌ای GT40 که در دهه‌ی ۱۹۶۰ ساخته شده بود؛ اما هرچه باشد، این سوپراسپرت جذاب فورد، خودرویی محبوب در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام است و در رتبه‌ی سیزدهم قرار می‌گیرد. فورد GT در بیش از ۴۵۸ هزار پست اینستاگرامی دیده می‌شود. 

۱۲. لامبورگینی مورسیه‌لگو

تعداد پست‌ها: ۴۸۳ هزار و ۵۶۱

Lamborghini Murcielago SV

تولید لامبورگینی مورسیه لگو (تلفظ ایتالیایی مورچه‌لگو) نیز مانند فراری F430 سال‌ها است متوقف شده و آخرین دستگاه از این خودرو در سال ۲۰۱۰ از خط‌تولید لامبورگینی خارج شد. با وجود توقف تولید، این سوپراسپرت جذابیت خود را در میان علاقه‌مندان از دست نداده و با ۴۸۳ هزار و ۵۶۱ پست در رتبه‌ی دوازدهم این فهرست جای دارد. 

۱۱. فراری ۴۸۸

تعداد پست‌ها: ۶۳۵ هزار و ۵۸۹

Ferrari 488

در این فهرست، جهش بزرگی از رتبه‌ی دوازدهم تا یازدهم دیده می‌شود؛ به‌طوری‌که تعداد پست‌های فراری ۴۸۸ از ۶۳۵ هزار عدد نیز تجاوز می‌کند و با اختلاف درخورتوجه بیش از ۱۵۰ هزار پست، بالاتر از لامبورگینی مورسیه‌لگو قرار می‌گیرد. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت بیشتر فراری ۴۸۸ را باید در جدیدتربودن آن دانست. همچنین، نسخه‌های متعددی از این خودرو نیز در بازار موجود هستند. فراری ۴۸۸ ظاهر بسیار جذابی هم دارد که در محبوبیت آن بی‌تأثیر نیست. 

۱۰. بوگاتی شیرون

تعداد پست‌ها: ۶۶۳ هزار و ۹۳

Bugatti Chiron

در رتبه‌ی دهم این فهرست، نام بوگاتی شیرون دیده می‌شود که اخیرا توانست رکورد سرعت ۴۹۰ کیلومتر‌بر‌ساعت را بشکند. بوگاتی شیرون با داشتن ۶۶۳ هزار و ۹۳ پست در اینستاگرام در کمال تعجب دومین محصول بوگاتی حاضر در فهرست است. 

۹. بوگاتی ویرون

تعداد پست‌ها: ۸۲۱ هزار و ۷۰۶

Bugatti Veyron

اگر بوگاتی قدیمی EB110 را حساب نکنید، باید گفت ویرون مهم‌ترین محصول بوگاتی است. بوگاتی ویرون پس از سال‌ها، اولین محصول بوگاتی در بازار بود و توانست رکورد‌های سرعت را نیز چندبار جابه‌جا کند. در‌حال‌حاضر، تولید ویرون متوقف شده و بوگاتی مدل شیرون را جایگزین ویرون کرده است؛ ولی ویرون همچنان طرفداران بیشتری در اینستاگرام دارد و حتی در جایگاه بالاتری از جانشین خود قرار می‌گیرد. 

۸. هوندا NSX

تعداد پست‌ها: ۱ میلیون و ۳۳ هزار و ۶۵۶ 

آکورا NSX

مقاله‌های مرتبط:

  • ۱۰ پیشرانه برتر سال ۲۰۱۹ مشخص شدند
  • فهرست ۳ خودرو برتر سال ۲۰۱۹ در هر کلاس منتشر شد

هوندا NSX خودرو بسیار زیبایی است که با دو نام در بازار عرضه می‌شود. این خودرو هم با برند هوندا و هم آکورا در بازار وجود دارد و بسته به کشور هدف، ممکن است برند آن تغییر کند. هوندا یا آکورا NSX اولین خودرو فهرست است که رکورد یک‌میلیون پست را می‌شکند؛ ولی تنها محصول از هوندا و آکورا نیز در فهرست به‌شمار می‌رود و دیگر محصولی از این خودروساز در این فهرست نیست. 

۷. فراری لافراری

تعداد پست‌ها: ۱ میلیون و ۴۰ هزار و ۳۸۳ 

Ferrari LaFerrari

سوپراسپرت هیبریدی لافراری با بیش از یک‌میلیون و ۴۰ هزار پست در جایگاه هفتم فهرست قرار دارد. باوجوداین، لافراری همچنان محبوب‌ترین محصول فراری در این فهرست نیست. 

۶. مک‌لارن P1

تعداد پست‌ها: ۱ میلیون و ۸۸ هزار و ۲۶

mclaren p1

در این فهرست ۱۵ تایی، P1، تنها محصول مک‌لارن است؛ ولی توانسته رتبه‌ی مناسبی به‌دست بیاورد. این سوپراسپرت هیبریدی با بیش از یک‌میلیون و ۸۸ هزار پست در جایگاه ششم قرار دارد. مک‌لارن P1 به‌جز پیشرانه‌ی قدرتمند، طراحی خیره‌‌کننده‌ای هم دارد. 

۵. لامبورگینی گالاردو

تعداد پست‌ها: ۱ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۳۸۷

Lamborghini Gallardo

تولید لامبورگینی گالاردو نیز مانند بسیاری از خودروها این فهرست سال‌ها پیش متوقف شده است؛ ولی همچنان محبوبیت فراوانی دارد. پنجمین خودرو فهرست حاضر بیش از یک میلیون و دویست هزار پست را به خود اختصاص داده؛ ولی جالب است که در جایگاه سومین لامبورگینی محبوب فهرست قرار می‌گیرد. 

۴. فراری ۴۵۸ 

تعداد پست‌ها: ۱ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۷

ferrari 458

فراری ۴۵۸ خودرو جدیدی نیست؛ ولی طرفداران خیلی زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد. نزدیک ۱.۶ میلیون پست از فراری ۴۵۸ در اینستاگرام موجود است که این عدد، ۴۵۸ را در بالاترین رتبه در بین محصولات فراری قرار می‌دهد. 

۳. لامبورگینی هوراکان

تعداد پست‌ها: ۲ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۷۳۷

Lamborghini Huracan / لامبورگینی هوراکان

دومین لامبورگینی محبوب فهرست مدل هوراکان با بیش از ۲.۵ میلیون پست است. هوراکان با این آمار توانسته در جایگاه بالاتری از خودروهایی گران‌تر مثل بوگاتی شیرون و مک‌لارن P1 و پاگانی هوآیرا قرار گیرد. وجود نسخه‌های متعدد از لامبورگینی هوراکان مانند مدل پرفورمانته و Evo نیز سبب شده پست‌های مربوط به این خودرو افزایش پیدا کنند. 

۲. آئودی R8

تعداد پست‌ها: ۳ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۹۵۱

Audi R8

تنها محصول آئودی در این فهرست، در جایگاه دوم قرار گرفته است. آئودی R8 با بیش از ۳.۱ میلیون پست، تنها خودرو آلمانی حاضر در فهرست است و با رتبه‌ی اول نیز اختلاف بسیار کمی دارد. 

۱. لامبورگینی اونتادور

تعداد پست‌ها: ۳ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۶۸

Lamborghini Aventador / لامبورگینی اونتادور

تنها با چند دقیقه گشتن در اینستاگرام حتما با عکس‌های لامبورگینی اونتادور مواجه خواهید شد. اونتادور با اختلاف بیش از ۲۰۰ هزار پست، بالاتر از آئودی R8 و در جایگاه نخست فهرست قرار می‌گیرد. اونتادور نیز مانند هوراکان نسخه‌های متعددی مثل SV و پرفورمنس دارد و شکی نیست این نسخه‌ها نیز بر رتبه‌ی این خودرو تأثیر گذاشته‌اند.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها