کد خبر : 21146

بهترین شاسی بلندهای سایز متوسط حال حاضر بازار (قیمت)

بهترین شاسی بلندهای سایز متوسط حال حاضر بازار (قیمت)

در صورتیکه در بازار خودرو به دنبال یک شاسی بلند کامپکت جدید برای خانواده‌ی خود هستید باید گفت که لیست ما شامل بهترین مدل‌های موجود در بازار کنونی است که بر اساس روش تحلیلی بخش بهترین خودرو‌های خانوادگی تهیه شده است.

به گزارش خودروتک ، هر یک از خودرو‌های ذکر شده در این بخش امتیازی ترکیبی را به خود اختصاص داده که حاصل ترکیبی از نقد و بررسی‌های حرفه‌ای صنعت خودرو، امتیازات ایمنی و قابلیت اطمینان، فضای نشیمن و حمل بار، و وجود امکانات مناسب برای خانواده‌ها می‌باشد.

ما از روش تحلیلی ذکر شده برای بررسی یازده کلاس خودرویی متفاوت که شامل ۱۲۹ خودرو جدید، شاسی بلند، و مینی ون محصول سال ۲۰۱۹ می‌شود، استفاده کرده‌ایم.

خودرویی که در هر کلاس خودرو بالاترین امتیاز ترکیبی کلی را به دست آورده به عنوان بهترین خودرو خانوادگی برگزیده شده است.

ما همچنین دو مدل را به عنوان فینالیست در هر کلاس خودرو انتخاب کرده‌ایم. در ادامه‌ی این مطلب به شما درباره‌ی چگونگی مقایسه‌ی این شاسی بلند‌های کامپکت با توجه به کیفیت کلی، فضا، و امکانات موجود اطلاعاتی ارائه خواهد شد.

زمانیکه صحبت درباره‌ی امکانات مورد استفاده‌ و مورد علاقه‌ی خانواده‌ها به میان می‌آید، در مقابل ما نیز امکانات مشخصی که نسبت به سایرین از اهمیت بیشتری برخوردار هستند را در نظر می‌گیریم.

از جمله این امکانات می‌توان به سیستم ادغام نرم افزار تلفن‌‌های همراه هوشمند، وای فای هات اسپات، درگاه یو اس بی در صندلی‌های عقب، سیستم سرگرمی در ردیف‌های عقب، صندوق عقب برقی خودکار، و صندلی‌های مجهز به سیستم گرمایشی و خنک کننده در ردیف دوم اشاره کرد. علاوه بر این تکنولوژی‌های ایمنی نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند.

امکاناتی مانند سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، ترمز اضطراری خودکار، سیستم دوربین ۳۶۰ درجه، و کنترل‌های راننده‌ی نوجوان که به والدین در ایجاد عادات مطلوب در رانندگان نوجوان خود کمک خواهد کرد، همگی بخشی از معیار‌های دریافت عنوان بهترین خودرو خانوادگی می‌باشند.

به یاد داشته باشید که امتیازات ذکر شده در این وبسایت اغلب همزمان با مشخص شدن اطلاعات و نقد و بررسی‌های تخصصی جدید به روز رسانی می‌شوند.

از این رو امتیازاتی که در این مطلب مشاهده می‌کنید ممکن است با امتیازات ذکر شده در نقد و بررسی‌های ما مغایرت داشته باشند.

در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا شناخت بیشتری نسبت به رقبای دریافت عنوان بهترین شاسی بلند کامپکت خانوادگی در سال ۲۰۱۹ پیدا کنید:

۱۶) میتسوبیشی اِکلیپس کراس ۲۰۱۹

قیمت پایه: ۲۳٫۵۹۵ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۶٫۹): مدل اکلیپس کراس کمپانی میتسوبیشی در انتهای رتبه بندی خودرو‌های شاسی بلند کامپکت ما قرار می‌گیرد.

این خودرو ویژگی‌هایی مانند سواری راحت، مهارت‌ کافی در رانندگی آفرود، و یک گارانتی طولانی مدت را در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد.

با این وجود این خودرو از هندلینگی خسته کننده برخوردار بوده و در سرعت‌های بالا نیز بی رمق به نظر می‌رسد.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: نامشخص): از آنجاییکه مدل اکلیپس کراس برای سال ۲۰۱۸ مجدداً طراحی شد هنوز آزمایشات تصادف را به طور کامل پشت سر نگذاشته است.

به گفته‌ی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) این خودرو در آزمایشات همپوشانی متوسط در جلو و آزمایش تصادف از جناحین موفق به کسب امتیاز Good شده است.

این خودرو به صورت پیش فرض فاقد امکانات ایمنی فعال می‌باشد اما با این حال امکان اضافه کردن تجهیزات ایمنی همچون دوربین دید چندگانه،‌ سیستم کمک به تغییر مسیر،‌ و ترمز اضطراری خودکار نیز وجود دارد.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۳ از ۵): کمپانی J.D. Power هنوز در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده به مدل اکلیپس کراس ۲۰۱۹ امتیاز نداده است اما مدل مشابه ۲۰۱۸ این خودرو امتیازی را به خود اختصاص داده که امتیازی متوسط در میان تمامی اتومبیل‌ها محسوب می‌شود.

فضای سرنشینان: مدل اکلیپس کراس فضای کافی برای حمل پنج سرنشین را در دو ردیف صندلی فراهم می‌کند.

فضای بالا تنه‌ی ارائه شده در ردیف دوم صندلی‌های این خودرو با نمونه‌ی موجود در خودرو‌های رقیب برابری می‌کند، هرچند در رقبای مدل اکلیپس کراس شاهد وجود فضای سر و پای بیشتری نسبت به این خودرو هستیم.

برای افزایش میزان تطبیق پذیری در این خودرو، ردیف دوم صندلی‌های آن قادرند به صورت افقی حرکت کرده و خم شوند.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۴۸٫۹ فوت مکعب): این شاسی بلند کمپانی میتسوبیشی به طور کلی از فضای حمل بار کمتری نسبت به دیگر خودرو‌های موجود در این کلاس برخوردار می‌باشد.

همچنین فضای ۲۲٫۶ فوت مکعبی موجود در پشت ردیف دوم صندلی نیز کوچک‌ترین در این بخش محسوب می‌شود.

امکانات مناسب خانواده: مدل اکلیپس کراس از آنجاییکه به صورت پیش فرض فاقد امکاناتی چشمگیر برای خانواده‌ها است توانایی رقابت در این بخش را ندارد.

اما با این حال این امکان برای شما وجود دارد تا در کنار تکنولوژی‌های ایمنی، امکانات اضافه‌ای همچون قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو را نیز به این خودرو اضافه کنید.

۱۵) جیپ کامپَس ۲۰۱۹

قیمت پایه: ۲۱٫۸۴۵ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۴): مدل کامپس کمپانی جیپ علاوه بر ارائه‌ی قابلیت‌های چشمگیر رانندگی آفرود از قیمتی مناسب و اتاقی زیبا نیز برخوردار است.

با این وجود این خودرو به دلیل عملکرد ضعیفی که در زمینه‌ی هندلینگ و شتاب از خود به نمایش گذاشته در انتهای رتبه بندی خودرو‌های شاسی بلند کامپکت ما قرار می‌گیرد.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۳): جیپ کامپس به لحاظ ایمنی امتیازات در هم آمیخته‌ای را از سوی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) به خود اختصاص داده که در مجموع منجر به کسب امتیاز ایمنی کلی چهار ستاره‌ی ایمنی شده است.

این در حالیست که موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها در تمامی آزمایشات خود امتیاز Good را به جیپ کامپس اعطا کرده، هرچند این خودرو در بخش چراغ‌های جلو امتیاز ضعیفی را از سوی این موسسه دریافت نموده است.

این شاسی بلند همچنین امکانات ایمنی فعالی نظیر سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر و ترمز اضطراری خودکار را نیز به عنوان آپشن‌های قابل خرید در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۲ از ۵): مدل کامپس در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده به امتیازی ضعیف بسنده کرده است.

فضای سرنشینان: جیپ کامپس با ارائه‌ی اتاقی جادار به همراه فضای پا و سر فراوان در هر دو ردیف صندلی خودرو فضایی کافی برای حمل پنج سرنشین را فراهم می‌کند.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۵۹٫۸ فوت مکعب): تنها تعداد انگشت شماری شاسی بلند کامپکت دیگر وجود دارد که در مقایسه با مدل کامپس فضای حمل بار حداکثر کمتری را در اختیار داشته باشد.

علاوه بر این جیپ کامپس با ارائه‌ی ۲۷٫۲ فوت مکعب فضا در پشت صندلی‌های ردیف دوم دارای فضای کمتری نسبت به تقریباً تمامی رقبا می‌باشد.

امکانات مناسب خانواده: مدل کامپس به صورت پیش فرض به همراه قابلیت ادغام برنامه تلفن همراه هوشمند و چندین آپشن جذاب مانند صندلی‌های عقب مجهز به سیستم گرمایشی و خنک کننده روانه‌ی بازار می‌گردد.

۱۳) جیپ وَنگلِر ۲۰۱۹

قیمت پایه: ۲۸٫۰۴۵ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۷): زمانیکه صحبت از مهارت رانندگی آفرود به میان می‌آید مدل ونگلر کمپانی جیپ عملکردی درخشان را به نمایش می‌گذارد.

به علاوه این خودرو صرف نظر از نوع موتوری که انتخاب می‌کنید قدرت فراوانی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. با این وجود راندمان سوخت در لیست ویژگی‌های شاخص این شاسی بلند قرار نمی‌گیرد.

این خودرو همچنین با قیمتی بالا به بازار عرضه شده و گزینه‌ی چندان مناسبی برای رانندگی روزمره محسوب نمی‌شود.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: نامشخص): کمپانی جیپ برای سال ۲۰۱۸ مجدداً مدل ونگلر را به طور کامل طراحی کرد و در نتیجه این خودرو هنوز در زمینه‌ی ایمنی مورد آزمایش قرار نگرفته است.

علاوه بر این، مدل ونگلر به صورت استاندارد فاقد امکانات ایمنی فعال می‌باشد، هر چند امکان اضافه کردن این امکانات نیز وجود دارد.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۲٫۵ از ۵): مدل ونگلر در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده موفق به دریافت امتیاز ۲٫۵ از پنج شده که امتیازی پایین‌تر از حد متوسط در نظر گرفته می‌شود.

فضای سرنشینان: مدل دو در ونگلر دارای فضا برای حمل چهار سرنشین است که در صندلی‌های ردیف عقب آن کمبود فضای پا به چشم می‌خورد.

اما مدل‌های چهار در این خودرو دارای فضای نشیمن برای پنج سرنشین بوده و در هر دو ردیف صندلی فضای فراوانی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

به طوریکه فضای سر موجود در ردیف دوم صندلی‌های این خودرو در مقایسه با تمامی رقبای موجود در این کلاس خودرو بیشتر است.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۷۲٫۴ فوت مکعب): مدل چهار در ونگلر در مقایسه با بیشتر شاسی بلند‌های کامپکت دیگر دارای حداکثر فضای حمل بار بیشتری می‌باشد.

همچنین در پشت صندلی‌های عقب ورژن چهار در این خودرو نیز فضای حمل بار کارآمد زیادی نیز وجود دارد، اگر چه بسیاری از رقبا فضای حمل بیشتری را ارائه می‌دهند.

امکانات مناسب خانواده: کمپانی جیپ از یک مجموعه‌ی امکانات پیش فرض پایه‌ای برخوردار می‌باشد اما با این حال امکان ارتقاء خودرو به تجهیزات مناسبی از قبیل وای فای هات اسپات،‌ درگاه‌های یو اس بی در پشت صندلی‌ها و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز وجود دارد.

۱۲) میتسوبیشی اوت لندر ۲۰۱۹

قیمت پایه: ۲۴٫۶۹۵ دلار

نظر کلی (امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۱): میتسوبیشی اوت لندر یکی از دو مدل در رتبه بندی شاسی بلند‌های کامپکت ما است که به همراه آپشن ردیف سوم صندلی عرضه می‌شود.

علاوه بر این از قیمت مناسبی برخوردار بوده و مصرف سوخت بهینه‌ای را نیز ارائه می‌کند.

با این وجود نقاط ضعفی مانند سواری زمخت، هندلینگ نامطلوب، موتور پایه‌ی ضعیف، و راحتی صندلی در حد متوسط باعث شده‌اند تا مدل اوت لندر از کیفیت و راحتی که در بیشتر رقبا شاهد هستیم بی بهره بماند.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۳): میتسوبیشی اوت لندر به طور کلی در آزمایشات تصادف موفق به کسب امتیاز پنج ستاره از سوی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) شده است.

این شاسی بلند به صورت استاندارد فاقد امکانات ایمنی فعال است، هر چند برخی از تجهیزات ایمنی به صورت آپشن موجود خواهند بود.

به طوریکه می‌توانید از امکاناتی نظیر سیستم کمک به تغییر مسیر و سیستم ترمز اضطراری خودکار بهره مند شوید.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۲٫۵ از ۵): امتیاز پایین‌تر از حد متوسط مدل اوت لندر در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده با تعدادی از رقبای آن برابری می‌کند اما این در حالیست که بیشتر رقبای موجود در این کلاس خودرو امتیاز بالاتری را به خود اختصاص داده‌اند.

فضای سرنشینان: مدل اوت لندر در چیدمان پایه‌ی خود دارای فضای نشیمن برای هفت سرنشین می‌باشد. در دو ردیف اول این خودرو شاهد وجود فضای کافی هستیم، اگر چه ردیف دوم آن در مقایسه با بیشتر رقبا دارای فضای پای کمتری می‌باشد.

به علاوه ردیف سوم صندلی نیز تنها برای جای دادن کودکان مناسب خواهد بود.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۶۳٫۳ فوت مکعب): فضای حمل بار این خودرو در صورت خم شدن تمامی صندلی‌ها کمی پایین‌تر از حد متوسط این کلاس خودرو در نظر گرفته می‌شود.

با این حال در صورت ثابت ماندن ردیف دوم صندلی فضای موجود که برابر با ۳۴٫۲ فوت مکعب برآورد شده، قابل احترام می‌باشد.

در صورت استفاده از هر سه ردیف صندلی با تنها ۱۰٫۳ فوت مکعب فضا در قسمت عقب خودرو مواجه خواهید شد.

امکانات مناسب خانواده: برای دستیابی به قابلیت ادغام برنامه‌ی تلفن همراه هوشمند در مدل اوت لندر باید به ارتقاء این خودرو به ورژن‌های بالاتر از مدل پایه بپردازید.

امکانات مطلوب دیگری همچون صندوق عقب خودکار برقی با قابلیت کنترل از راه دور، سیستم سرگرمی در پشت صندلی‌ها، و صندلی‌های عقبی مجهز به سیستم گرمایشی و خنک کننده به عنوان آپشن‌های قابل خرید در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

۱۱) نیسان روگ ۲۰۱۹

قیمت پایه: ۲۴٫۹۲۰ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۸): نیسان روگ از اتاقی باکیفیت و راندمان سوخت بسیار مناسب بهره می‌برد.

این شاسی بلند خودرو چندان قدرتمندی نیست اما با این حال عملکرد خوبی در پیچ‌ها از خود نشان داده و از سواری نرمی نیز بهره می برد.

مدل روگ در زمینه‌ی شتاب قادر به رقابت با بیشتر رقبای خود نیست و سیستم پیشرانه‌ی آن در هنگام افزایش سرعت عملکرد پر سر و صدایی دارد.

مدل هیبرید این خودرو در مطلبی مجزا بررسی شده است. در حالیکه ورژن هیبرید نیسان روگ از بسیاری جهات مشابه مدل معمولی این خودرو است اما در تجزیه و تحلیل عنوان بهترین شاسی بلند کامپکت برای خانواده‌ها از جایگاه پایین‌تری برخوردار می‌باشد.

مدل روگ هیبرید در حدود ۲۷۰۰ دلار بیشتر از مدل پایه‌ی روگ قیمت گذاری شده و به طور سالیانه در حدود ۲۰۰ دلار در هزینه‌های سوخت شما صرفه جویی خواهد کرد.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۳): نیسان روگ پس از پشت سر گذاشتن آزمایشات ایمنی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) موفق به کسب امتیاز کلی چهار ستاره از سوی این سازمان شد.

این شاسی بلند همچنین در هر پنج آزمایش تصادف موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) نیز بالاترین امتیاز این موسسه یعنی امتیاز Good را به خود اختصاص داد.

نیسان روگ به صورت پیش فرض به تکنولوژی‌های کمک راننده‌ی پیشرفته‌ای نظیر سیستم مداخله‌ی مسیر هوشمند، ترمز اضطراری خودکار، و سیستم تشخیص عابرین پیاده مجهز شده است.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۳٫۵ از ۵): نیسان روگ در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده موفق به کسب امتیاز ۳٫۵ از ۵ شده که بالاتر از حد متوسط محسوب می‌گردد.

فضای سرنشینان: مدل روگ دارای فضای کافی برای حمل پنج سرنشین در دو ردیف صندلی است. علاوه بر این سرنشینان ردیف دوم این خودرو نیز با صندلی‌هایی راحت و فضای فراوان مواجه خواهند شد.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۷۰ فوت مکعب): نیسان روگ در صورت خم کردن صندلی‌های عقب فضایی برابر با ۷۰ فوت مکعب را در اختیار شما قرار خواهد داد که این رقم در صورت ثابت ماندن صندلی‌های ردیف دوم به ۳۹٫۳ فوت مکعب کاهش می‌یابد.

این ارقام در ورژن هیبرید روگ به ترتیب برابر با ۶۱٫۴ و ۲۷٫۳ فوت مکعب برآورد شده‌اند.

امکانات مناسب خانواده: نیسان روگ در کنار لیست بلندی از امکانات ایمنی از ویژگی‌هایی نظیر قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز برخوردار می‌باشد.

امکاناتی مانند صندوق عقب برقی خودکار، دوربین ۳۶۰ درجه، کنترل‌های راننده‌ی نوجوان، و سیستم رانندگی نیمه مستقل ProPilot نیز به عنوان آپشن قابل دسترس خواهند بود.

۱۰) کیا اسپورتیج ۲۰۱۹

قیمت پایه: ۲۳٫۷۵۰ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۶): در کیا اسپورتیج شاهد ترکیب پرفورمنسی متقاعد کننده با فضایی لوکس و همچنین یکی از بهترین گارانتی‌های موجود در صنعت اتومبیل سازی هستیم.

اتاق این خودرو یکی از زیباترین‌ها در کلاس خود بوده و علاوه بر این لیست بلندی از امکانات تکنولوژی بصری را نیز ارائه می‌دهد.

با این وجود در شاسی بلند‌های کامپکت دیگر شاهد ارائه‌ی راندمان سوخت بهتری هستیم.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۳): کیا اسپورتیج در هر شش آزمایش تصادف موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) موفق به کسب امتیاز Good شده است، هرچند چراغ‌های جلویی این خودرو امتیازی ضعیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

این شاسی بلند کامپکت همچنین موفق به کسب امتیاز کلی پنج ستاره از سوی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) نیز شده است.

مدل اسپورتیج به صورت پیش فرض فاقد هر گونه امکانات ایمنی فعال می‌باشد اما با این حال امکاناتی مانند ترمز اضطراری خودکار و سیستم کمک به تغییر مسیر به عنوان آپشن موجود خواهند بود.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۴٫۵ از ۵): کیا اسپورتیج با کسب امتیاز تقریباً کامل ۴٫۵ از ۵ در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده یکی از بالاترین امتیازات در رتبه بندی شاسی بلند‌های کامپکت ما را از آن خود ساخته است.

فضای سرنشینان: کیا اسپورتیج فضای نشیمن برای پنج سرنشین و آن هم در یکی از بهترین صندلی‌ها در این کلاس خودرو را ارائه می‌دهد.

با این وجود در برخی رقبا شاهد وجود اندکی فضای پا و سر بیشتر در ردیف دوم صندلی هستیم.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۶۰٫۱ فوت مکعب): این خودرو با توجه به فضای حمل بار کلی پایین آن در رقابت با رقبای خود عقب می‌ماند، هرچند فضای ۳۰٫۷ فوت مکعبی موجود در پشت ردیف دوم صندلی آن قابل احترام می‌باشد.

امکانات مناسب خانواده: از امکانات قابل ارتقاء در این خودرو می‌توان به جدید‌ترین قابلیت ادغام برنامه‌ی تلفن همراه هوشمند و همچنین صندوق عقب برقی خودکار و کنترل‌های راننده‌ی نوجوان اشاره کرد.

۹) هیوندا توسان ۲۰۱۹

قیمت پایه: ۲۳٫۲۰۰ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴): هیوندا توسان شاهد فاقد دینامیک رانندگی جذاب برخی رقبای موجود در این کلاس خودرو باشد اما با این وجود این شاسی بلند خودرویی راحت، بی سر و صدا، کاربردی، و ارزان قیمت می‌باشد.

این خودرو همچنین به همراه یک گارانتی طولانی مدت نیز روانه‌ی بازار می‌گردد.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۸): هیوندا توسان موفق به دریافت امتیاز کلی پنج ستاره‌ی ایمنی از سوی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) شده و علاوه بر این از طرف موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) نیز به عنوان انتخاب ایمنی برتر برگزیده شده است.

از جمله امکانات کمک راننده‌ی پیشرفته‌ی موجود در این شاسی بلند می‌توان به ترمز اضطراری خودکار و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر اشاره کرد.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۴ از ۵): امتیاز اعطا شده به مدل توسان در زمینه‌ی اطمینان پیش بینی شده یکی از بهترین امتیازات در این کلاس خودرو به شمار می‌رود.

فضای سرنشینان: فضای سرنشینان موجود در مدل توسان با فضای موجود در دیگر شاسی بلند‌های کامپکت برابری می‌کند.

با این حال در برخی خودرو‌های رقیب شاهد وجود فضای سر و پای بیشتر در صندلی‌های ردیف دوم هستیم.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۶۱٫۹ فوت مکعب): این خودرو همانند همتای خود یعنی کیا اسپورتیج در مقایسه با بسیاری از رقبا در کلاس خود از حداکثر فضای حمل بار کمتری برخوردار است.

با این حال فضای ۳۱٫۷ فوت مکعبی موجود در پشت ردیف دوم صندلی این خودرو به نسبت بسیاری از خودرو‌های رقیب بزرگ‌تر می‌باشد.

امکانات مناسب خانواده: هیوندا توسان لیست بلندی از امکانات مناسب خانواده را ارائه می‌کند.

قابلیت ادغام تلفن همراه هوشمند به صورت استاندارد در این خودرو موجود خواهد بود و علاوه بر این امکاناتی مانند صندلی‌های عقب مجهز به سیستم گرمایشی، صندوق برقی بدون نیاز به دخالت دست، و کنترل‌های راننده‌ی نوجوان نیز به عنوان آپشن قابل دسترس می‌باشد.

۸) فورد اِسکِیپ ۲۰۱۹

قیمت پایه: ۲۴٫۱۰۵ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴): مدل اسکیپ کمپانی فورد از آپشن‌های موتور قدرتمند و هندلینگی چابک بهره می‌برد.

این خودرو همچنین از اتاقی جذاب با طراحی زیبا برخوردار است که به می‌توان آن را به وسیله‌ی تکنولوژی‌های فراوان مجهز کرد.

با این حال مدل اسکیپ در مقایسه با برخی خودرو‌های موجود در این کلاس خودرو دارای امکانات پیش فرض کمتری بوده و همچنین راندمان سوخت پایین‌تری را نیز ارائه می‌کند.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز:‌ ۱۰ / ۸٫۶): بسیاری از شاسی بلند‌های کامپکت دیگر در مقایسه با فورد اسکیپ موفق به کسب امتیازات بالاتری در زمینه‌ی ایمنی شده‌اند.

در حالیکه این شاسی بلند موفق به کسب امتیاز کلی پنج ستاره از سوی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) شده اما با این وجود در شش آزمایش تصادف موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) به کسب امتیاز Good در تنها چهار آزمایش تصادف بسنده کرده است.

مدل اسکیپ به صورت پیش فرض به همراه سیستم MyKey کمپانی فورد عرضه می‌شود که این سیستم امکان قرار دادن محدودیت‌های سرعتی و صوتی برای رانندگان مختلف را در اختیار والدین قرار می‌دهد.

از جمله آپشن‌های کمکی ایمنی در این خودرو می‌توان به سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر و ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۴ از ۵): امتیاز بالاتر از حد متوسط مدل اسکیپ در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده نسبت به بسیاری از خودرو‌های رقیب برتری دارد.

فضای سرنشینان: مدل اسکیپ در صندلی‌های راحت خود دارای فضای کافی برای حمل پنج سرنشین می‌باشد.

فضای بالا تنه و سر موجود در ردیف دوم صندلی این خودرو با بیشتر رقبای این کلاس خودرو برابری می‌کند، اما با این حال فضای پای موجود در این ردیف برای برخی سرنشینان کافی نخواهد بود.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۶۸ فوت مکعب): حداکثر فضای حمل بار مدل اسکیپ بالاتر از حد متوسط بوده و در قسمت پشت ردیف دوم صندلی‌های این خودرو نیز فضای فراوانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

حتی در صورت استفاده همزمان از صندلی‌های ردیف دوم باز هم فضای حمل بار موجود برابر با ۳۴ فوت مکعب برآورد شده است.

امکانات مناسب خانواده: علیرغم نبود امکانات پیش فرض پرتعداد در داخل اتاق مدل اسکیپ، امکانات بسیاری نیز به صورت آپشن ارائه می‌گردند.

شما می‌توانید ویژگی‌هایی مانند وای فای هات اسپات، صندوق عقب برقی بدون نیاز به دخالت دست، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو را به عنوان آپشن‌های قابل خرید در اختیار داشته باشید.

۷) ۲۰۱۹ GMC Terrain

قیمت پایه: ۲۵٫۰۰۰ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۱): مدل تِرِین کمپانی GMC علاوه بر ارائه‌ی یکی از لوکس‌ترین اتاق‌ها در این کلاس خودرو، سواری نرم و راندمان سوخت فوق العاده‌ای را نیز در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد.

با این وجود مدل ترین در مقایسه با بسیاری از رقبا از قیمت بالاتری برخوردار بوده و دید عقب این شاسی بلند نیز به دلیل طراحی و همچنین ستون‌های عریض سقف کاهش یافته است.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۶): این کراس اور کمپانی GMC از سوی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) امتیازات فوق العاده‌ای را در زمینه‌ی ایمنی دریافت کرده است، اگر چه از نظر موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها چراغ‌های جلویی این خودرو به لحاظ روشنایی عملکرد ضعیفی دارند.

مدل تِرِین به صورت پیش فرض به سیستم ایمنی Teen Driver یا راننده‌ی نوجوان کمپانی جنرال موتورز مجهز شده است.

ویژگی‌هایی نظیر سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر و ترمز اضطراری خودکار نیز در کنار بسیاری از امکانات ایمنی فعال دیگر به عنوان آپشن قابل دسترس خواهند بود.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز ۳٫۵ از ۵): مدل ترین ۲۰۱۹ در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده موفق به کسب امتیاز ۳٫۵ از ۵ شده که اندکی بالاتر از حد متوسط در نظر گرفته می‌شود.

فضای سرنشینان: مدل ترین از صندلی‌های جادار برای حمل پنج سرنشین برخوردار است، هر چند در بسیاری از شاسی بلند‌های کامپکت دیگر شاهد فضای سر بیشتر در ردیف دوم صندلی‌ها هستیم.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۶۳٫۳ فوت مکعب): در حالیکه فضای حمل بار کلی مدل ترین در مقایسه با بیشتر خودرو‌های رقیب بیشتر است اما به نسبت این کلاس خودرو چندان چشمگیر تلقی نمی‌شود.

علاوه بر این فضای حمل بار ۲۹٫۶ فوت مکعبی موجود در پشت صندلی‌های عقب این خودرو نیز صرفاً متوسط در نظر گرفته می‌شود.

امکانات مناسب خانواده: مدل ترین به صورت پیش فرض به امکاناتی نظیر وای فای هات اسپات، قابلیت‌های تلفن‌های همراه هوشمند، و کنترل‌های راننده‌ی نوجوان مجهز است.

با ارتقاء خودرو به ورژن‌های بالاتر می‌توان از امکانات بسیار بیشتری همچون صندوق عقب برقی بدون نیاز به دخالت دست، دوربین دید پیرامون، صندلی‌های عقب مجهز به سیستم گرمایشی، و صندلی مجهز به هشدار ایمنی بهره مند شد.

۶) مزدا ۲۰۱۹ CX-5

قیمت پایه: ۲۴٫۳۵۰ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷): مزدا CX-5 با کسب تساوی با هوندا CR–V در جایگاه برتر رتبه بندی شاسی بلند‌های کامپکت ما قرار می‌گیرد.

اما از آنجاییکه در میان نقات قوت این خودرو ویژگی‌هایی مانند هندلینگ چابک و سواری نرم به چشم می‌خورند این موضوع چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

مزدا CX-5 همچنین اتاقی باکیفیت و یک آپشن موتور توربو شارژ سرزنده را نیز در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۹): مزدا CX-5 از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) به عنوان انتخاب ایمنی برتر پلاس سال ۲۰۱۹ این موسسه برگزیده شده است.

از این گذشته این شاسی بلند پس از پشت سر گذاشتن آزمایشات تصادف سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) نیز موفق به کسب امتیاز کلی پنج ستاره از سوی این سازمان شد.

مدل پایه‌ی CX-5 به ترمز اضطراری خودکار در سرعت‌های پایین مجهز شده است. با ارتقاء خودرو به ورژن‌های بالاتر از ویژگی‌هایی نظیر سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر و ترمز خودکار در تمامی سرعت‌ها بهره مند خواهید شد.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۳ از ۵): مدل CX-5 به لحاظ قابلیت اطمینان پیش بینی شده امتیازی متوسط را به خود اختصاص داده است.

در موضوع در مورد بسیاری از شاسی بلند‌های کامپکت دیگر نیز صادق است، اگر چه برخی مدل‌ها موفق به دریافت امتیازات بالاتر نیز شده‌اند.

فضای سرنشینان: هر دو ردیف صندلی در مدل CX-5 فضای مناسبی را برای سرنشینان فراهم می‌کنند.

اما با اینکه دو سرنشین بالغ و بلند قد فضای سر کافی در صندلی‌های عقب در اختیار خواهند داشت اما قرار دادن سه سرنشین بالغ در این ردیف شاید دشوار به نظر برسد.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۵۹٫۶ فوت مکعب): حداکثر فضای حمل بار موجود در مزدا CX-5 تقریباً از حداکثر فضای تمامی شاسی بلند‌های کامپکت دیگر کوچک‌تر می‌باشد.

با این وجود در صورت استفاده همزمان از صندلی‌های ردیف عقب، فضای حمل بار ۳۰٫۹ فوت مکعبی موجود احتمالاً فضایی کافی برای بیشتر خریداران فراهم خواهد کرد.

امکانات مناسب خانواده: قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، صندوق عقب برقی بدون دخالت دست، دوربین پارک ۳۶۰ درجه، و صندلی‌های عقب مجهز به سیستم گرمایشی از جمله امکاناتی هستند که به عنوان آپشن در اختیار مالکین مزدا CX-5 2019 قرار خواهند گرفت.

۵) فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۹

قیمت پایه: ۲۴٫۲۹۵ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۲): از نقاط قوت مدل تیگوان می‌توان به سواری آرام و گارانتی طولانی مدت آن اشاره کرد.

این خودرو همچنین لیست بلندی از امکانات پیش فرض و دلخواه را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

اما با این وجود در شاسی بلند‌های کامپکت دیگر شاهد وجود موتور‌های قدرتمند‌تر و مصرف سوخت بهینه‌تری هستیم.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۷): فولکس واگن تیگوان هنوز در بخش تصادف از جلو توسط سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) مورد آزمایش قرار نگرفته است.

این سازمان در آزمایش واژگونی و آزمایشات تصادف از جناحین به ترتیب امتیاز‌های چهار و پنج ستاره را به این شاسی بلند اعطا کرده است.

با این وجود این سازمان به وجود یک مشکل در قسمت درب سمت چپ راننده اشاره کرده که طبق این گزارش ممکن است طی یک تصادف از ناحیه‌ی جناحین قفل درب آزاد و درب باز شود.

در سوی دیگر موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) نیز در هر شش آزمایش تصادف خود امتیاز Good را به این خودرو اعطا کرده، هرچند این خودرو در بخش چراغ‌های جلویی خود به کسب امتیازی کم بسنده کرده است.

فولکس واگن تیگوان به صورت پیش فرض فاقد هر گونه امکانات ایمنی فعالی می‌باشد اما با این حال بسیاری از امکانات ایمنی شامل سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر و ترمز اضطراری خودکار به عنوان آپشن در این خودرو موجود خواهند بود.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۴ از ۵): مدل تیگوان در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده یکی از بهترین امتیازات در میان شاسی بلند‌های کامپکت ما را به خود اختصاص داده است.

فضای سرنشینان: مدل دیفرانسیل جلوی تیگوان دارای فضای نشیمن برای حمل هفت سرنشین در سه ردیف صندلی است.

در صورتیکه سیستم سواری دو دیفرانسیل را انتخاب کنید ردیف سوم صندلی از فضای نشیمن این خودرو حذف خواهد شد و برای باز گرداندن آن مستلزم پرداخت هزینه‌ی اضافه خواهید بود.

دو ردیف اول این خودرو فضای کافی برای سرنشینان بالغ را فراهم می‌کنند اما با این حال در ردیف دوم شاهد وجود فضای پای کمتری در مقایسه با بیشتر رقبا هستیم.

صندلی‌های ردیف سوم بهتر است برای جای دادن کودکان مورد استفاده قرار گیرند.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۶۵٫۷ فوت مکعب): مدل سه ردیفه‌ی تیگوان دارای فضای حمل بار حداکثر تاثیر گذاری می‌باشد و در پشت ردیف دوم صندلی‌های خود دارای ۳۳ فوت مکعب فضا می‌باشد.

این در حالیست که با استفاده همزمان از هر سه ردیف صندلی با تنها ۱۲ فوت مکعب فضای حمل بار مواجه خواهید شد.

اما در صورتیکه مدل دو ردیفه‌ی تیگوان را انتخاب کنید فضای حمل بار کلی این شاسی بلند به ۷۳٫۵ فوت مکعب و فضای پشت ردیف دوم صندلی به ۳۷٫۶ فوت مکعب افزایش خواهد یافت.

این ارقام به نسبت این کلاس خودرو در نزدیکی صدر خود قرار دارند.

امکانات مناسب خانواده: مدل پایه‌ی فولکس واگن تیگوان به یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی کاربر پسند با قابلیت ادغام برنامه اسمارت فون مجهز شده است.

کمپانی فولکس واگن همچنین امکانات اضافه‌ای مانند دوربین پارک دید پیرامون، صندوق عقب برقی بدون دخالت دست، و کنترل‌های راننده‌ی نوجوان را نیز به عنوان آپشن در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

۴) شورولت اِکوئینوکس ۲۰۱۹

قیمت پایه: ۲۳٫۸۰۰ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۱): مدل اکوئینوکس در مقایسه با دیگر خودرو‌های موجود در این کلاس از شروع قیمت پایین‌تری برخوردار بوده و علاوه بر این خودروی بسیار راحت و توانمندی نیز محسوب می‌شود.

این شاسی بلند همچنین از راندمان سوخت بالایی نیز بهره می‌برد. با این وجود در بسیاری از شاسی بلند‌های کامپکت دیگر شاهد وجود هندلینگ بهتر و اتاق‌های زیبا‌تری هستیم.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۷): مدل اکوئینوکس در زمینه‌ی ایمنی از سوی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) امتیازات بالایی را دریافت کرده اما با این وجود IIHS امتیاز پایینی را به چراغ‌های جلویی این خودرو نسبت داده است.

مدل اکوئینوکس به صورت پیش فرض به امکانات ایمنی همچون سیستم ایمنی Teen Driver یا راننده‌ی نوجوان کمپانی جنرال موتورز و چندین تکنولوژی‌ کمک راننده‌ی پیشرفته‌ مجهز می‌باشد.

امکاناتی مانند سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر و ترمز اضطراری خودکار نیز در میان تجهیزات دلخواه این خودرو قرار می‌گیرند.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۴٫۵ از ۵): امتیاز تقریباً کامل مدل اکوئینوکس در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده یکی از بهترین‌ها در این کلاس خودرو به شمار می‌رود.

فضای سرنشینان: شورولت اکوئینوکس فضا و راحتی کافی برای حمل پنج سرنشین را ارائه می‌دهد.

فضای پای موجود در ردیف دوم این شاسی بلند به نسبت این کلاس خودرو مناسب می‌باشد اما این در حالیست که بسیاری از مدل‌های رقیب دارای فضای سر بیشتری در صندلی‌های ردیف عقب می‌باشند.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۶۳٫۵ فوت مکعب): حداکثر فضای حمل بار ارائه شده در مدل اکوئینوکس برای این کلاس خودرو متوسط محسوب می‌شود.

علاوه بر این فضای موجود ۲۹٫۹ فوت مکعبی در پشت صندلی‌های عقب نیز نسبتاً متوسط در نظر گرفته می‌شود.

امکانات مناسب خانواده‌: زمانیکه صحبت از امکانات مورد علاقه‌ی خانواده‌ها به میان می‌آید مدل اکوئینوکس حرف زیادی برای گفتن دارد.

وای فای هات اسپات، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو از جمله امکانات از پیش تعیین شده در این خودرو به شمار می‌روند.

امکاناتی نظیر صندلی‌های عقب مجهز به سیستم گرمایشی، صندوق عقب برقی بدون نیاز به دخالت دست، سیستم اطلاعاتی سرگرمی در پشت صندلی، دوربین دید پیرامون، و صندلی مجهز به هشدار ایمنی امکانات دلخواه شورولت اکوئینوکس را تشکیل می‌دهند.

۳) هوندا CR-V 2019

قیمت پایه: ۲۴٫۳۵۰ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷): هوندا CR-V در کنار مزدا CX-5 در جایگاه برتر رتبه بندی شاسی بلند‌های کامپکت ما قرار گرفته است.

این خودرو همچنین به عنوان برنده‌ی عنوان بهترین شاسی بلند کامپکت مقرون به صرفه در سال ۲۰۱۹ نیز برگزیده شده است.

از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی مدل CR-V می‌توان به اتاق لوکس، سواری نرم، هندلینگ کنترل شده، و آپشن‌های موتور سرزنده اشاره کرد.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۹): کراس اور کامپکت کمپانی هوندا عنوان انتخاب ایمنی برتر سال ۲۰۱۹ را از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) دریافت کرده است.

در سوی دیگر سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) در آزمایش واژگونی امتیاز پنج ستاره را به این خودرو اعطا کرده اما این سازمان هنوز این خودرو را در آزمایشات دیگر مورد بررسی قرار نداده است.

با این حال مدل مشابه ۲۰۱۸ این خودرو موفق به کسب امتیاز کلی پنج ستاره از سوی این سازمان شد.

مدل پایه‌‌ی CR-V فاقد تکنولوژی‌های ایمنی فعال می‌باشد اما کمپانی هوندا امکانات زیادی از جمله سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر و ترمز اضطراری خودکار را به عنوان آپشن در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۳ از ۵): هوندا CR-V با کسب امتیاز ۳ از پنج امتیاز متوسطی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده به خود اختصاص داده است.

فضای سرنشینان: زمانیکه صحبت از فضای سرنشینان به میان می‌آید هوندا CR-V عملکرد درخشانی را به نمایش می‌گذارد.

فضای سر موجود در ردیف دوم صندلی این خودرو قابل ستایش بوده و فضای پای ارائه‌ شده در این ردیف بهترین نمونه در میان تمامی رقبا به شمار می‌رود.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۷۵٫۸ فوت مکعب): هوندا CR-V دارای یکی از بزرگترین فضا‌های حمل بار در رتبه بندی شاسی بلند‌های کامپکت ما می‌باشد.

حداکثر حجم و فضا در پشت صندلی‌های عقب این خودرو تنها نسبت به یک مدل دیگر برتر ندارند.

امکانات مناسب خانواده: امکانات پیش فرضی که مورد پسند خانواده‌ها قرار می‌گیرند در مدل CR-V اندکی کم تعداد به چشم می‌خورند.

با این وجود در این شاسی بلند امکان اضافه کردن امکاناتی مانند قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، صندوق عقب برقی بدون نیاز به دخالت دست، و درگاه‌های یو اس بی در پشت صندلی نیز وجود خواهد داشت.

۲) تویوتا راوفور ۲۰۱۹ (فینالیست)

قیمت پایه: ۲۵٫۵۰۰ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴): تویوتا راوفور که مجدداً به طور کامل طراحی شده به عنوان یکی از دو فینالیست عنوان بهترین شاسی بلند کامپکت خانوادگی در سال ۲۰۱۹ برگزیده شده است.

فینالیست دیگر این جایزه مدل تماماً باز طراحی شده‌ی راوفور هیبرید است که به صورت جداگانه به بررسی آن می‌پردازیم.

هر دو مدل از اتاق‌هایی جذاب، کیفیت سواری راحت،‌ و سیستم‌های پیشرانه‌ی چالاک و کم مصرف بهره می‌برند.

تویوتا راوفور هیبرید با شروع قیمت ۲۷٫۷۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود که ۲۲۰۰ دلار گران قیمت‌تر از مدل عادی راوفور قیمت گذاری شده است.

این خودرو به صورت پیش فرض به سیستم سواری دو دیفرانسیل مجهز بوده و نسبت به مدل مرسوم راوفور از شتاب قدرتمند‌تری نیز بهره مند می‌باشد.

به گفته‌ی سازمان حفاظت از محیط زیست این شاسی بلند هیبرید در مقایسه با همتای غیر هیبرید خود سالانه ۳۰۰ دلار در هزینه‌های سوخت شما صرفه جویی خواهد کرد.

ایمنی: تویوتا راوفور در زمان نگارش این مطلب هنوز آزمایشات تصادف را پشت سر نگذاشته است.

این خودرو به صورت پیش فرض به همراه مجموعه‌ی کاملی از امکانات کمک راننده‌ی پیشرفته که شامل سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر و ترمز اضطراری خودکار می‌شود، روانه‌ی بازار خواهد شد.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۳ از ۵): تویوتا راوفور با کسب امتیاز ۳ از ۵ امتیاز متوسطی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده به خود اختصاص داده است.

فضای سرنشینان: در مدل راوفور فضای کافی برای حمل پنج سرنشین در نظر گرفته شده است، هرچند در بیشتر رقبا شاهد وجود فضای پای بیشتری در ردیف دوم صندلی هستیم.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۶۹٫۸ فوت مکعب): مدل غیر هیبرید راوفور در مقایسه با ورژن هیبرید خود تقریباً ۳ فوت مکعب فضای حمل بار بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد اما با این وجود هر دوی این شاسی بلند‌ها ظرفیت ایده‌آلی را فراهم می‌کند.

در پشت صندلی‌های ردیف دوم هر دو مدل با فضایی معادل ۳۷٫۵ فوت مکعب مواجه خواهید شد که یکی از بهترین ارقام در این کلاس خودرو به شمار می‌رود.

امکانات مناسب خانواده: مدل راوفور به صورت پیش فرض به وای فای هات اسپات و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی مجهز است.

امکانات دلخواه فراوان این خودرو شامل صندلی‌های عقب مجهز به سیستم گرمایشی، کنترل‌های راننده‌ی نوجوان، چهار درگاه یو اس بی اضافه،‌ سیستم دوربین پارک ۳۶۰ درجه، صندوق عقب برقی بدون نیاز به دخالت دست، و یک یادآور کمربند ایمنی در صندلی‌های عقب مورد پسند خانواده‌ها واقع خواهد شد.

۱) سوبارو فارستر ۲۰۱۹ (برنده)

قیمت پایه: ۲۴٫۲۹۵ دلار

نظر کلی (امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴): مدل فارستر کمپانی سوبارو که برای سال ۲۰۱۹ مجدداً به طور کامل طراحی شده عنوان بهترین شاسی بلند کامپکت خانوادگی ما را نام خود به ثبت می‌رساند.

این شاسی بلند با برخورداری از ویژگی‌هایی مانند سیستم پیش فرض سواری دو دیفرانسیل، سواری آرام، و هندلینگ چابک نسبت به دیگر رقبا برتری پیدا کرده است.

سوبارو فارستر همچنین از راندمان سوخت فوق العاده‌ای نیز بهره می‌برد. با این وجود اگر به دنبال قدرت بالا هستید بهتر است مدل‌های دیگر را مد نظر قرار دهید.

ایمنی (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۹): سوبارو فارستر از سوی سازمان مدیریت ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) موفق به کسب امتیاز کلی پنج ستاره‌ی ایمنی شده است.

این خودرو همانند دیگر رقبا در آزمایش واژگونی این سازمان به امتیاز چهار ستاره بسنده کرده است. در سوی دیگر موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) مدل فارستر را به عنوان انتخاب ایمنی برتر سال ۲۰۱۹ خود برگزیده است.

این خودرو در تمامی شش آزمایش تصادف این موسسه موفق به کسب امتیاز کامل شده و تنها مدل در لیست ما است که بالاترین امتیاز ممکن یعنی امتیاز Good+ را بخاطر اتصالات صندلی کودک LATCH دریافت می‌کند.

این نتایج، امتیاز ایمنی این خودرو را در بالاترین جایگاه در این کلاس خودرو قرار می‌دهد. مدل فارستر به صورت از پیش تعیین شده به مجموعه‌ی Eyesight کمپانی سوبارو که شامل امکانات کمک راننده‌ی پیشرفته می‌شود، مجهز شده است.

این مجموعه امکاناتی مانند سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر و یک سیستم ترمز پیش از برخورد را در بر می‌گیرد. مدل فارستر همچنین ویژگی ترمز خودکار معکوس را نیز در لیست امکانات خود دارد که این قابلیت در مدل‌های رقیب غایب است.

قابلیت اطمینان پیش بینی شده (امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۳ از ۵): سوبارو فارستر ۲۰۱۹ با کسب امتیاز ۳ از پنج امتیازی متوسط را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان به خود اختصاص داده است.

فضای سرنشینان: سوبارو فارستر دارای فضای کافی برای حمل پنج سرنشین بوده و در هر دو ردیف صندلی خود فضای فراوانی را نیز ارائه می‌دهد.

مدل ۲۰۱۹ این خودرو در مقایسه با مدل کنونی آن از فاصله‌ی طولانی‌تری در بین دو محور چرخ برخوردار بوده که باعث ایجاد فضای پای بیشتر شده است.

در ردیف دوم این خودرو شاهد وجود فضای بالا تنه‌ی بیشتری نسبت به تمامی خودرو‌های رقیب هستیم. فضای سر و پا موجود در این خودرو حتی از جادار‌ترین شاسی بلند‌های کامپکت موجود در رتبه بندی‌های ما نیز بیشتر خواهد بود.

علاوه بر این مدل فارستر از درب‌هایی برخوردار است که به منظور دسترسی آسان به صورت عرضی باز می‌شوند.

فضای حمل بار (حداکثر فضا: ۷۶٫۱ فوت مکعب): مدل فارستر در مقایسه با تمامی شاسی بلند‌های کامپکت دیگر این لیست از فضای حمل بار کلی بیشتری بهره می برد، اگرچه برخی رقبا فضای بیشتری در پشت صندلی‌های عقب خود ارائه می‌دهند.

امکانات مناسب خانواده: سوبارو فارستر به صورت پیش فرض به قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو مجهز است.

این خودرو همچنین ویژگی‌هایی مانند دو درگاه یو اس بی در پشت صندلی و یک وای فای هات اسپات را ارائه می‌دهد که در شاسی بلند‌های رقیب نمی‌توان یافت.

از جمله امکانات دلخواه خانواده پسند در این خودرو می‌توان به کنترل‌های راننده‌ی نوجوان، صندلی‌های عقب مجهز به سیستم گرمایشی، صندوق عقب برقی بدون نیاز به دخالت دست،‌ و یک سیستم کاملاً جدید به نام DriverFocus Distraction Mitigation که بر خواب آلودگی و یا بی توجهی راننده نظارت دارد اشاره کرد.

منبع: فوت و فن

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها