کد خبر : 13396

ظابیان را می شناسید؟ عجیب ترین آفرود 10 چرخ دنیا

ظابیان را می شناسید؟ عجیب ترین آفرود 10 چرخ دنیا

ظابیان یک خودرو آفرود 10 چرخ عجیب و غریب است که به شیخ حمد بن همدان آل نهیان یا شیخ رنگین کمان تعلق دارد. در ساخت این خودرو از تراک نظامی اوشکوش M1075 الگو گرفته شده است.

به گزارش خودروتک ، شیخ حمد بن همدان آل نهیان یک شیخ اماراتی است که با ثروت زیاد خود توانسته عجیب‌ترین و جذاب‌ترین کلکسیون‌های خودرویی سراسر جهان را به وجود آورد. در میان کلکسیون‌های این شیخ اماراتی ماکت 64:1 از داج پاور واگن خودنمایی می‌کند. جالب است بدانید این شیخ اماراتی در مراسم ازدواج خود تعداد زیادی از خودروهای مرسدس بنز S کلاس را در رنگ‌های رنگین کمان سفارش داد که به همین دلیل به او شیخ رنگین کمان نیز می‌گویند. یکی از خودروهای عجیب این شیخ اماراتی، یک خودروی آفرود 10 چرخ به نام ظابیان است که در ادامه با آن آشنا می‌شوید.

آفرودر 10 چرخ

مشخصات خودرو آفرودر 10 چرخ

این آفرودر 10 چرخ حدود 10 متر طول دارد و ارتفاع آن نیز به 3.3 متر می‌رسد. این خودرو از ترکیب چند خودرو مختلف تولید شده است و اساس این خودرو بر پایه تراک نظامی اوشکوش M1075 بوده و کابین این خودرو نیز از جیپ رانگلر آنلیمیتد است. در نمای جلو این خودرو چراغ‌های فورد سری F هوی دیوتی مشاهده می‌شود. همچنین برای طراحی کابین این خودرو از سایر خودروهای مشهور استفاده کرده‌اند. تاکنون اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر نشده است.

تصاویر آفرود 10 چرخ

آفرودر 10 چرخ

 

آفرودر 10 چرخ

 

آفرودر 10 چرخ

 

آفرودر 10 چرخ

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها