کد خبر : 77981

منتظر بمب بعدی آجورلو باشید

منتظر بمب بعدی آجورلو باشید

پس از روشن شدن تکلیف سرمربی استقلال مسئولان باشگاه اقدامات اولیه برای نقل و انتقالات را آغاز کردند.

به گزارش خبرورزشی، در روزهای گذشته پس از ابراز ناراحتی وریا غفوری نسبت به عدم تماس مسئولان باشگاه برای تمدید قراردادش موجی از نگرانی بین هواداران باشگاه به وجود آمد. کاپیتان استقلالی‌ها در حالی نسبت به موضوع تماس نگرفتن مدیران باشگاه برای تمدید قراردادش از آنها گله گذاری کرده بود که دیگر بازیکنان استقلال نسبت به این موضوع موضع‎گیری خاصی نکرده بودند! اما گفته شد که امروز با تعدادی از بازیکنان استقلال برای همین منظور تماس هایی برقرار شده تا مسایل مربوط به نقل و انتقالات با سرعت بیشتری جلو برود.

در طول ده روز گذشته باشگاه پرسپولیس با فعالیت چشمگیر در فصل نقل و انتقالات موجی از اضطراب را بین هواداران باشگاه استقلال ایجاد کرد که همین موضوع باعث شد مدیران استقلال بلافاصله بعد از روشن شدن تکلیف سرمربی تیم شان نسبت به تعیین وضعیت بازیکنانشان کارهای اولیه را آغاز کنند.

شایان ذکر است؛ علاوه بر هفت بازیکنی که قراردادشان با استقلال به پایان می‌رسد، ظاهراً برخی از بازیکنان نیز در جمع نفرات این تیم هستند که باید در رابطه با بحث قرارداد مالی و تمدید آن با باشگاه به توافق برسند!

 

 

تماس با تمدیدی ‎های استقلال شروع شد/ منتظر سورپرایزهای بعدی آجورلو باشید

یکی از مسئولان استقلال در این باره اعلام کرده ظرف روزهای گذشته به دلیل تمرکز آجورلو روی بحث انتخاب سرمربی، مدیران باشگاه مسائل مربوط به نقل و انتقالات را به صورت چراغ خاموش دنبال می‌کردند و از امروز به طور رسمی و با قدرت وارد فصل نقل و انتقالات خواهند شد.

این فرد مطلع گفته همانطور که مدیرعامل باشگاه ساپینتو را به تهران آورد حالا هواداران باید منتظر سورپرایزهای بعدی آجورلو باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها