کد خبر : 76271

علیپور هم راهنمای پرسپولیس زد به ژیل ویسنته پیچید!

علیپور هم راهنمای پرسپولیس زد به ژیل ویسنته پیچید!

مهاجم سابق سرخ ها احتمالا فصل بعد را هم در فوتبال اروپا خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین علی علیپور مهاجم سابق پرسپولی که در ۲ فصل گذشته در پرتغال حضور داشته در پایان این فصل قراردادش با ماریتیمو به پایان خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهد بود. باتوجه به این اتفاق گفته می شد او گزینه اول سرخ ها برای خط حمله پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود.

هرچند طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر ناراحتی این بازیکن از مدیران پرسپولیس شنییده شد. چرا که به نظر می رسد او انتظار داشته تا مسئولان این باشگاه برای فصل آینده به او پیشنهاد همکاری بدهند اما این اتفاق نیفتاده است.

البته این روزها تمرکز مدیران پرسپولیس روی تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان ملی پوش است و آنها به همین دلیل مذاکره با بازیکنان مد نظر گلمحمدی را به بعد از پایان لیک موکول کرده اند.

با این حال اما یک پیشنهاد غیرمنتظره به مهاجم سابق سرخ ها حالا او را از  پرسپولیس دور کرده است. گفته می شود باشگاه ژیل ویسنته پرتغال برای فصل آینده با علی علیپور مداکراتی داشته تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

علیپور هم به صورت ضمنی با این پیشنهاد موافقت کرده است تا احتمالا او فصل بعد را هم در لیگ پرتغال سپری کند. به این ترتیب ماجرای بازگشت علی علیپور به پرسپولیس هم فعلا منتفی شده است مگر اینکه در روزهای آینده اتفاق غیرمنتظره ای بیفتد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها