کد خبر : 76248

پرسپولیس الان هم قهرمان است !

پرسپولیس الان هم قهرمان است !

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با توجه به بضاعت این تیم، دومی هم برای سرخ‌پوشان حکم قهرمانی دارد.

به گزارش ایسنا ، اسماعیل حلالی درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار برابر سپاهان اظهار کرد: مقداری کار پرسپولیس سخت شده است. تعداد بازی‌ها کم شده و فاصله هم بیشتر شده است. در دیدار برابر ذوب‌آهن پرسپولیس بازی را بد شروع نکرد اما کمی بازیکنان در دقایق ابتدایی خوب نبودند. شاید بهتر بود خوب گرم کنند و بعد بازی شروع شود. در همان دقایق ابتدایی انگار بازیکنان سر در گم بودند و همین موضوع هم باعث شد فرصت گلزنی به حریف داده و دروازه پرسپولیس باز شود.

وی افزود: تعویض‌های اجباری و شرایط ابتدایی بازی و برخی دلایل باعث شد که پرسپولیس نتواند در دیدار برابر ذوب‌آهن نتیجه دلخواه خود را کسب کند. می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم و بازی کنیم. وقتی هم امتیاز از دست می‌دهیم رقیب ما با شرایط بهتری بازی می‌کند و به پیروزی می‌رسد. شاید رو کاغذ بازی برابر شهرخودرو ساده بود اما کار برایشان سخت شده بود و اشتیاق به برد باعث شد در دقایق پایانی به گل برسند و دوباره فاصله با پرسپولیس را بیشتر کنند.

او درباره مصاف پرسپولیس برابر سپاهان هم گفت: بازی‌های پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب و  تماشایی بوده و برای پرسپولیس فینال بوده  است. در این دیدار همیشه بازیکنان تلاش می‌کنند بهترین عملکرد خود را داشته باشند. ما دیگر راهی نداریم و باید در این  بازی پیروز باشیم و خوشبین باشیم که استقلال امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس در این فصل کمی بالا و پایین داشت و روند یکسانی را نداشت. اتفاقاتی رخ داد که همه آن مربوط به کادر فنی نیست. وقتی لیگ سه هفته تعطیل می‌شود، سخت است تیم را روی فرم نگه داشت. در این برخی تیم‌ها فرم مطلوبی بعد از تعطیلی نداشتند.

حلالی همچنین گفت: برای مصاف برابر سپاهان اینگونه نیست که از ابتدا به حمله کنید. برد سپاهان شوخی نیست و باید استراتژی درستی داشته باشید. این تیم بازیکنان  و کادر فنی خوبی دارد. در لیگ قهرمانان آسیا هم سپاهان بهتر از رقبا بود اما روی اشتباهات فردی ضربه خورد. در این بازی اگر پرسپولیس بی محابا بازی کند آسیب می‌بیند و باید سعی کند با یک برنامه درست به میدان برود و روی فرصت‌ها به حریف ضربه بزند.

او ادامه داد: از نظر من الان هم پرسپولیس قهرمان شده است. همیشه گفته‌ام که با توجه با بازیکنانی که پرسپولیس از دست داده و تغییرات مدیریتی و با این بضاعت تیم ما نتایجی گرفته که اگر دوم هم شود یعنی قهرمان شده است. ما بازیکنان با کیفیتی از دست دادیم و بازیکنان معمولی جذب کردیم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم، باید ببینیم چه عواملی داریم. ما تیم قوی‌تری داشتیم اما چند بازیکن خوب را از دست دادیم و بعد بازیکنان معمولی جذب کردیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها