کد خبر : 72208

من خودم 10 گل به استقلال زدم

من خودم 10 گل به استقلال زدم

معاون باشگاه پیکان می‌گوید متاسفانه چند بازیکن استقلال دچار بیماری کرونا شده‌اند و سازمان لیگ تصمیم گرفت بازی ما در جام حذفی به تعویق بیفتد و من برای این بازیکنان آرزوی سلامتی می‌کنم.

به گزارش خبرورزشی، علی اصغر مدیرروستا آقای گل پیشین فوتبال ایران که این روزها در باشگاه پیکان حضور دارد در خصوص تعویق بازی تیمش مقابل استقلال تهران در جام حذفی به خبرورزشی گفت: متاسفانه چند بازیکن استقلال دچار بیماری کرونا شده‌اند و سازمان لیگ تصمیم گرفت بازی ما مقابل استقلال به تعویق بیفتد. من برای این بازیکنان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر بهبودی حاصل شود. به هر حال اتفاقی بود که افتاد و من فکر می‌کنم نمی‌شد در چنین شرایطی بازی را برگزار کرد.

مدیرروستا درباره عملکرد استقلال تهران در نیم فصل اول لیگ برتر افزود: استقلال روند رو به رشد بسیار خوبی داشته و توانست قهرمان نیم فصل شود و من به عوامل این باشگاه و هوادارانش تبریک می‌گویم. اما می‌خواهم عنوان کنم که ما در جدال حذفی مقابل استقلال ترسی نداریم و بازیکنان ما برای رویارویی با آبی‌پوشان از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و الان دیگر مثل دهه ۶۰ نیست که از استقلال یا پرسپولیس بترسید. ما از لحاظ فنی چیزی کمتر از استقلال نداریم.

مدیر روستا که یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران بوده و همچنین ادامه داد: این حرف‌ها گفتن ندارد اما خودمان زمانی که فوتبال بازی می‌کردم بین ۸ تا ۱۰ گل به استقلال زده ام و می‌دانم که می‌توانیم با ارائه فوتبالی منطقی در جام حذفی دروازه آبی‌پوشان را باز و موجبات حذف آنها را فراهم نماییم. گل زدن به استقلال زیاد کار سختی نیست. در فوتبال حرفه‌ای امروز به نوعی قدرت‌ها تقسیم شده و همه تیم‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند و دیگر بازی‌های یک طرفه معنی نمی‌دهد و همه تیم‌ها به اندازه خودشان توانایی خلق موقعیت دارند.

گلزن پیشین تیم ملی در پایان پیرامون رویارویی ایران مقابل عراق به خبرورزشی گفت: من فکر نمی‌کنم بازی سختی داشته باشیم و در تهران به طور حتم عراق را با شکست بدرقه خواهیم کرد و صعود زودهنگامی‌به جام جهانی خواهیم داشت. سه بازی بعدی تیم ملی می‌تواند برای ما حکم بازی‌های تدارکاتی مناسب داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها