کد خبر : 70665

کنایه سنگین پیروانی به مجیدی

کنایه سنگین پیروانی به مجیدی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحنه‌ای که مجیدی به آن معترض است را به یاد نمی‌آورم.

به گزارش خبرورزشی، افشین پیروانی پس از تساوی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مورد این مسابقه گفت: از نظر فوتبالی ما بهتر بازی کردیم و شرایط بهتری داشتیم، اما نتوانستیم برنده شویم. اگر قرار به بردن بود حداقل با یک اختلاف باید به پیروزی می‌رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما استقلال را متوقف کردید یا آنها این کار را کردند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم استقلال ما را متوقف کرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اظهارات مجیدی مبنی بر پنالتی گرفته نشده داور برای استقلال، تصریح کرد: کدام صحنه؟ چیزی یادم نمی‌آید!

پیروانی درمورد اعتراض‌های نیمکت دو تیم در کنار زمین، گفت: ما بهترین و آرام‌ترین نیمکت را داریم. هرکسی اختیار دارد هر کاری می‌خواهد انجام دهد. ما صحنه‌ای ندیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر تا صدر فاصله دارید، اظهار داشت: ما به صدر عادت داریم و مطمئن باشید به جایگاه خود بازخواهیم گشت. در شرایط کنونی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که بازهم به صدر جدول برگردیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر گل‌ محمدی بیمار بوده، چرا امروز از ماسک استفاده نکرد، گفت: شما پزشک هستید؟ به یحیی گل‌محمدی می‌گویم اگر از این به بعد کاری خواست انجام دهد با شما هماهنگ کند. 

پیروانی درمورد آینده تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: آینده خوبی داریم، چون تیم خوبی داریم. منسجم هستیم و هواداران از ما توقع قهرمانی دارند. به قهرمانی عادت داریم و انشالله بازهم قهرمان خواهیم شد. 

وی درخصوص مشکلات مالی بازیکنان، گفت: مشکلات در حال رفع شدن است و امروز هم باشگاه مبلغی را واریز کرد و در مجموع شرایط خوب است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها