کد خبر : 70245

ریز ماجراهایی که در تمرین استقلال منجر به اخراج بابک مرادی شد

ریز ماجراهایی که در تمرین استقلال منجر به اخراج بابک مرادی شد

تمرین روز گذشته استقلال تحت تأثیر یک خبر جنجالی قرار گرفت؛ بابک مرادی هافبک مغضوب استقلال در فصل جاری که هنوز برای این تیم به میدان نرفته، از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت. اخراج مرادی بمبی بود که در تمرین استقلال منفجر شد چرا که مرادی روز گذشته در تمرینات حضور داشت اما در انتهای تمرین از سوی سرمربی استقلال کنار گذاشته شد.

به گزارش ایران ورزشی، برای رسیدن به چرایی تصمیم مجیدی باید اتفاقات چند روز اخیر آبی‌ها را بررسی کنیم. دو روز پیش بود که فرهاد مجیدی در جلسه ریکاوری به شدت عصبی و ناراحت بود. تمرین ریکاوری تیم استقلال در فضای سنگینی برگزار شد چرا که فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان از عملکرد بازیکنانش در بازی با نساجی ناراحت بود. او که متوجه اعتراض برخی از بازیکنان به نیمکت‌نشینی یا خط خوردن‌شان از لیست 18 نفره شده بود، به همه بازیکنان هشدار داد که اگر نمی‌توانند نیمکت‌نشینی را تحمل کنند، از استقلال بروند.

در جلسه بعدی تمرین که جلسه آنالیز و فنی تیم بود و به آنالیز بازی برابر نساجی اختصاص داشت، مجیدی علاوه بر اینکه از منظر فنی بازیکنانش را مؤاخذه کرد، درباره شرایط موجود نیز از آنها انتقاد نمود و به بازیکنانش تاخت. در این جلسه علاوه بر آنالیز فنی، مجیدی حرف‌های مهمی به بازیکنان زد که یکی از آنها بحث اعتراض به نیمکت‌نشینی بود.

ماجرای بابک مرادی اما تنها به این جلسات تمرینی بعد از بازی برابر نساجی ختم نمی‌شد. کنار گذاشتن او از استقلال از چند روز قبل‌تر کلید خورده بود؛ وقتی مرادی برای بازی با فجرسپاسی از فهرست استقلال کنار گذاشته شد و بدون هماهنگی با کادر فنی به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت و فردای مسابقه در حالی که بازیکنان قصد آغاز تمرینات را داشتند، اعلام کرد که «خسته» است! مجیدی که از این رفتار ناراحت شده بود از مرادی خواست تا محل تمرین را ترک کند.

مجیدی اعلام کرده که دیگر به این بازیکن نیازی ندارد اما به دنبال این اتفاق، برخی از اطرافیان مجیدی وساطت کرده و سرمربی آبی‌ها اعلام کرد به شرطی از رفتار این بازیکن چشم‌پوشی می‌کند که دیگر خارج از چارچوب و نظمی که برای تیم در نظر گرفته شده، رفتار نکند.

مرادی اما در تمرین روز گذشته استقلال در ورزشگاه آرارات با چهره‌ای برافروخته که از ناراحتی و اعتراض دوباره‌اش به نیمکت‌نشینی حکایت داشت، مشغول تمرین شد.

هافبک استقلال که این روزها اخبار زیادی مبنی بر جدایی‌اش در نیم فصل از جمع آبی‌پوشان شنیده‌ می‌شود، در تمرینات دیروز در چند موقعیت به دستورات مربیان بی‌توجهی کرد و با روحیه‌ای نه چندان مناسب تمرین را به پایان رساند.

مرادی که از تداوم نیمکت‌نشینی خود در این فصل رضایت ندارد، به نزدیکان سرمربی استقلال اعلام کرد در صورتی که مجیدی به وی احتیاجی ندارد، رضایتنامه‌ خود را از باشگاه دریافت کند.

پس از مطلع شدن مجیدی از این موضوع، وی مرادی را در اختیار باشگاه قرار داد تا کمیته انضباطی و مدیریت آبی‌های پایتخت درباره‌ وی تصمیم‌گیری کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها