کد خبر : 69364

گلزنی به پرسپولیس لذت دیگری دارد

گلزنی به پرسپولیس لذت دیگری دارد

مهاجم تیم آلومینیوم اراک گفت: تاکنون ۶ بار به پرسپولیس گل زده‌ام و تلاشم را می‌کنم تا در کنار موفقیت تیمم باز هم لذت گلزنی به پرسپولیس را بچشم.

به گزارش خبرورزشی، در آستانه سومین دیدار تیم پرسپولیس در لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک با یکی از مهاجمان اسبق تیم استقلال که حالا در آلومینیوم شاگرد رسول خطیبی است درباره این بازی صحبت کردیم. اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره انگیزه‌های خود و تیمش برای رویارویی مقابل پرسپولیس حرف زد.

شرایط تیم آلومینیوم پس از برد پر گل مقابل فولاد چطور است؟

خدا را شکر ما مقابل فولاد بازی کاملی انجام دادیم و برنده شدیم.

منظور از بازی کامل چیست؟

یعنی این که تمام دستورات تاکتیکی کادرفنی را به طور کامل در ۹۰ دقیقه انجام دادیم. ما با دیدن بازی پرسپولیس و فولاد با آنالیز دقیقی روبروی این تیم به میدان رفتیم و بدون هیچ اشتباهی توانستیم با اجرای دستورات تاکتیکی کادرفنی کاری کنیم که فولاد هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد.

تیم تان را تا اینجا در لیگ بیست و یکم چطور ارزیابی می‌کنی؟

ما تا اینجا خوب وارد فصل جدید شدیم. البته در بازی اول مقابل شهرخودرو هم ۷۰ تا ۸۰ درصد بازی دست ما بود ولی فقط گل نزدیم و گرنه با ۶ امتیاز به مصاف پرسپولیس می‌رفتیم. یک نکته را هم می‌خواستم درباره شهر خودرو بگویم.

چه نکته‌ای؟

اینکه من نمی‌دانم بر چه اساسی این تیم مقابل مس رفسنجان حاضر نشد و سه امتیاز به مس دادند! این سه امتیاز در شرایطی که تیم‌هایی مثل آلومینیوم اراک در حال امتیاز جمع کردن هستند جوانمردانه نیست. ضمن اینکه مس رفسنجان ادعای کسب سهمیه هم دارد و نباید با این قبیل بی توجهی‌ها به مسابقات لیگ که از سوی شهرخودرویی‌ها صورت گرفت در حق تیمی مثل آلومینیوم اراک اجحاف شود.

برای بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی آماده هستید؟

بازی مقابل تیم پرسپولیس که جزو بازی‌های بزرگ محسوب می‌شود حساسیت خودش را دارد. هر زمان شما مقابل تیمی مثل سپاهان، پرسپولیس یا استقلال به میدان می‌روید انگیزه‌هایتان دو برابر می‌شود. ما با آمادگی کامل برای این بازی آماده شده ایم و با توجه به اینکه فصل قبل پرسپولیس فقط یک باخت داشت آن هم مقابل آلومینیوم در اراک، می‌خواهیم خاطره آن برد را دوباره امسال تکرار کنیم.

نقطه قوت پرسپولیس کجاست؟

پرسپولیس به عنوان تیمی که در آسیا از ایران حرف اول را می‌زند یک تیم کامل در همه پست‌هاست. من هنوز فکر می‌کنم شکست سه بر صفر این تیم مقابل الهلال یک اتفاق بود. پرسپولیس تیم بزرگی است اما مسلماً در اراک به مشکل می‌خورد.

چطور چنین پیش بینی می‌کنی؟

چون ما در اراک به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم و به نظر خودمان در زمین خودمان طور دیگری بازی می‌کنیم. البته به جز آن بازی مقابل سپاهان در نیم فصل اول که استثناء بود و اگر آن را کنار بگذاریم ما در اراک یک تیم خاص می‌شویم.

تیم شما چند بازیکن استقلالی و یک مربی استقلالی دارد. چه انگیزه ای برای این دیدار داری؟

اولاً بحث استقلال یا رنگ‌های دیگر نیست. من در حال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و قطعاً نتیجه گرفتن مقابل تیم‌های بزرگ برایم لذت بخش است. من هم به اندازه خودم انگیزه‌هایم را برای این بازی دارم.

چند بار به پرسپولیس گل زدی و آیا باز هم این آمادگی را داری که به پرسپولیس گل بزنی؟

من تاکنون ۶ بار با پیراهن تیم‌های استقلال اهواز، استقلال تهران و فولاد به پرسپولیس گل زده ام. اولاً مهم برای من نتیجه گیری تیم آلومینیوم اراک است که در این برهه از لیگ خیلی بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد. اما به هر حال نمی‌توانم کتمان کنم که گلزنی به پرسپولیس لذتبخش نیست. امیدوارم این سه امتیاز را هم به حسابمان واریز کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها