کد خبر : 68381

ارتباط خوب آلترناتیو فرهاد مجیدی با مدیرعامل استقلال

ارتباط خوب آلترناتیو فرهاد مجیدی با مدیرعامل استقلال

مدیرعامل استقلال که رابطه خوبی با پاسی‌های سابق دارد، به نظر می‌رسد از ظرفیت‌های آن‌ها در این باشگاه استفاده خواهد کرد.

به گزارش میزان، پس از ماه‌ها اعتراض از سوی هواداران و پیشکسوتان استقلال به احمد مددی، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان این مدیرعامل ناکارآمد از باشگاه استقلال جدا شد و مصطفی آجورلو هدایت باشگاه را برعهده گرفت.

آجورلو در سال‌های ۷۹ تا ۸۴ مدیرعامل باشگاه پاس (تیم فوتبال نیروی انتظامی) بود و این تیم با تکیه بر حضور ستارگانی، چون حسن رودباریان، محمد نصرتی، مهدی هاشمی‌نسب، بهروز رهبری‌فرد، خداداد عزیزی، جواد نکونام و... در رقابتی شانه‌به‌شانه با استقلال که اولین فصل حضور قلعه‌نویی در این تیم را تجربه می‌کرد در پایان به عنوان قهرمانی دست یافت. سرمربی این تیم مجید جلالی بود و او به اولین مربی غیرپاسی تبدیل شد که این تیم را قهرمان ایران کرده است.

پس از پایان فصل ۸۶–۸۵ باشگاه پاس تهران در اقدامی غیرکارشناسی به استان همدان منتقل شد. در ابتدا خبرهایی درباره غیرقانونی بودن این انتقال منتشر شد، سپس اعلام شد باشگاه بدون دریافت پول به شهدای همدان هدیه شده‌ است. ابتدا قرار بود باشگاه با نام شهدای الوند به همدان منتقل شود، اما در نهایت پاس همدان (مخفف پیروزی، استقامت، سرافرازی) نام گرفت و این انتقال شروع سقوط آزاد این باشگاه پرافتخار و ریشه دار بود که حالا فقط نام و خاطره‌ای از آن بر جای مانده است.

آجورلو پس از جدایی از پاس، به باشگاه‌های استیل آذین و تراکتور رفت، اما نتوانست موفقیت‌های قبل را تکرار کند و حالا سکان دار هدایت باشگاه پرافتخار استقلال شده است.

وی در همین ابتدای کار بازدیدی از آکادمی استقلال داشت و با آرش برهانی سرمربی تیم امید استقلال و مهاجم اسبق پاس تهران ملاقات کرد. در اقدام بعدی مدیرعامل جدید استقلال مجید جلالی، سرمربی پاس قهرمان لیگ ۸۳-۸۲ را برای مدیریت آکادمی استقلال در نظر گرفت و احتمالاً به زودی انتصاب وی به مدیریت تیم‌های پایه استقلال رسمی شود.

نام بعدی که در این ماه‌ها پیرامون باشگاه استقلال مطرح بود جواد نکونام است. نکونام یکی از پدیده‌های پاس تهران بود که فوتبال حرفه‌ای خود را از این باشگاه آغاز کرد و سال‌ها در تیم ملی توپ زد. او یک فصل زیرنظر قلعه‌نویی در استقلال بازی کرد و با این تیم برای آخرین بار قهرمان لیگ برتر شد. نکونام در دوران مربیگری خود هم عملکرد موفقی داشته و با صعود تاریخی نساجی به لیگ برتر و قهرمانی فولاد در جام حذفی در همین مدت کوتاه رزومه خوبی برای خود به ثبت رسانده است.

با توجه به رابطه خوب آجورلو با پاسی‌های سابق و موفقیت نکونام در دوران بازی و مربیگری، از حالا او می‌تواند یکی از جدی‌ترین گزینه‌های آلترناتیو فرهاد مجیدی برای نیمکت استقلال باشد. البته آجورلو در بدو ورود خود قرارداد ۲ ساله مجیدی را به سال ۳ افزایش داد و با این حرکت حمایت خود از سرمربی آبی‌ها را نشان داد. با این حال می‌توان این انتظار را داشت که سایه نکونام در تمام هفته‌ها فصل روی سر مجیدی سنگینی کند و هر لحظه بتوان در انتظار تغییرات بود. هر چند تمام این موارد فعلاً در حد گمانه‌زنی است و البته در فوتبال ایران هیچ چیز غیرممکن نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها