کد خبر : 68164

بغض پاشازاده درباره مجیدی ترکید

بغض پاشازاده درباره مجیدی ترکید

مهدی پاشازاده می گوید همه جوره از فرهاد مجیدی دعوت کرده تا جلسه ای بین او و پاشازاده برگزار شود ولی سرمربی استقلال به جلسه نیامده است.

به گزارش دانشجو، مهدی پاشازاده در گفتگوی تلفنی با ورزش و مردم گفت: شرایط را خودمان ایجاد می کنیم. ما با کارها، اعمال و رفتارمان می توانیم به تیم آرامش دهیم و کنار هم باشیم و همچنین می توانیم مقابل هم باشیم. یک سری صحبت ها دارم. هیچکس بزرگتر از نام استقلال نیست. هرچی داریم و هرچه دارند از استقلال و هواداران است. من نوعی دنبال سهم خواهی نیستم که حرفی را می زنم بگویند دنبال سهم خواهی است. این چه ادبیات بدی است که به وجود آوردند؟ متاسفانه اتفاقات خیلی بدی طی چند وقت اخیر در استقلال رخ داده که در حال عادی شدن است. مگر جواد زرینچه کم کسی است؟ مگر اینجا خانه جواد نیست؟ مگر پرویز مظلومی برای تیم زحمت نکشیده؟ همین علامت چهاری که نشان می دهیم را پرویز مظلومی خلق کرده است. شاید اتفاقاتی یک جایی رخ داده و باختیم، به هرحال فوتبال است.

پاشازاده ادامه داد: متاسفانه در حال گرفتن اصل فوتبال از هواداران استقلال هستیم. اصل فوتبال چیست؟ لذت بردن است. وقتی ما نتوانیم از کار و چیزی که دوست داریم لذت ببریم، تبدیل به یک مورد عذاب آور برای خودمان، خانواده و زندگی مان می شود. آمدم به این باشگاه کمک کنم. امیدوارم خدا به علی پروین سلامتی بدهد. اصلا مدیر فنی در فوتبال اروپا وجود ندارد. مدیر فنی یعنی چی؟ یعنی همان دستیار. معاون ورزشی تعریفش این است باید بین کادر فنی و بازیکنان و همچنین کادر مدیریتی باشد.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که آیا او توانسته این ارتباط را در استقلال برقرار کند گفت: مدیر ورزشی در فوتبال دنیا تعریف شده است. مثل مالدینی میلان، ندود یوونتوس. الان شما در برنامه گفتید چرا قرارداد فلانی اینجور شد، چون مدیر ورزشی نبوده که خودش فوتبال بازی کرده باشد و بداند فلان قرارداد حق رشد می خواهد. این پستی است که در فوتبال ما وجود ندارد و به اشتباه گفتند مدیرفنی. نه، مدیر ورزشی تعریفش مشخص است. من به عنوان یک دوست به فرهاد مجیدی زنگ زدم، دعوتش کردم، به عنوان مدیر ورشی نامه کتبی زدم که هماهنگی بیشتری کنیم و ببینم چه می خواهد و چه نمی خواهد تا من بروم مطالباتم را از مدیریت بخواهم که کادرفنی من این موراد را می خواهد. همان پیراهنی که فرهاد پوشیده، من هم پوشیدم. قبل از این ها مصاحبه کردم و با تمام وجود از فرهاد حمایت کردم. نظرم فنی و درست هم هست. خود فرهاد این تیم را بسته، خودش تیم را می شناسد و باید بالا سر تیم باشد و بماند. خواسته یا ناخواسته فوتبال است، تیم فینال جام حذفی را از دست داده و بازی با الهلال را هم باختیم. با یک مساوی هم می بینید که کادر را عوض می کنند ولی مدیریت ایستاد، بنده پشت فرهاد ایستادم و منطقی هم ایستادم که بماند و کارش را انجام دهد. ببینید اگر تصور کنیم روزی نام ما را روی سکوها صدا می زدند و بازوبند کاپیتانی تیم را بسته بودیم و محبوب بودیم، ما از استقلال بزرگتر هستیم؟ نه آقا. اگر من نوعی مهدی پاشازاده نباشم، استقلال می میرد؟ نه، خیلی از من بزرگترها هم رفته اند. سرنوشت استقلال را به یک نفر گره نزنید که اگر مهدی نبود، اینجوری می شود. خودمان را مرکزیت استقلال ندانیم، کمی تعامل داشته باشیم. خودمان را به بعد و قبل از استقلال تقسیم نکنیم. باز هم می گویم اتفاقی که برای جواد زرینچه رخ داد که حکم بگیرد و همانجا بگذارد و برود، واقعا بد است.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که آیا می دانید فرهاد مجیدی از چه چیزی دلخور است؟ گفت: واقعا نمی دانیم. خود من به شخصه نمی دانم. نظرم این است فرهاد تنها است و باید کمکش کرد. بنده از جنس خودش هستم و دوست او هستم. کسی بودم که بزرگتر و کاپپیتان او بودم. روزی که به استقلال آمد، یکی از دوستانش او را به من سپرد. رابطه خیلی خوب و حتی خانوادگی با هم داشتیم. زنگ زدم، اس ام اس دادم، نامه کتبی و رسمی نوشتم، من که سیاسی نیستم، ورزشی هستم، مثل او.

پاشازاده ادامه داد: فرهاد مجیدی با سه مدیرعامل کار کرده است. وقتی که حکم مان را می گیریم عکس بگیریم و بخندیم ولی بعد چند وقت بگوییم این ها بد هستند؟ الان که آقای سجاد آمدند و ورزشی هم هستند.

او در خصوص هیات مدیره استقلال گفت: علی اصغر ملکیان و پرویز مظلومی هستند و احمد مددی هم استعفا کرده که هنوز پذیرفته نشده است.

پاشازاده افزود: حرفم با هواداران است. یک سری اتفاقات بد در استقلال افتاده و در حال رخ دادن است. اینکه بیاییم تجمع کنیم و از یک سری آدم های واقعی هم سواستفاده بشود، معلوم است هیچکس مدیرعامل استقلال نمی شود. مثلا من مهدی پاشازاده چرا باید مدیرعامل استقلال شوم و فحش بخورم؟ متاسفانه عده ای را از این فحاشی می ترسانند. متسفانه خودمان به خودمان در حال پشت پا زدن هستیم. هی نیاییم بگویم رقیب فلان، خودمان چه کردیم؟ خودمان برای اینکه تیم آرامش داشته باشد چقدر بهم کمک می کنیم؟ صحبت های افشین پیروانی را شنیدم. گفت آن طرف خیلی مشکلات هست ولی به یکدیگر کمک می کنیم. من اینجا آمدم کمک کنم.

پاشازاده در خصوص ماندن خود در استقلال گفت: چه یک روز باشم، چه یک سال، کارم را می خواهم به درستی انجام بدهم و هیچ چیزی برایم از استقلال مهم تر نیست. نه از کسی می ترسم، نه باج می دهم ولی می گویم این کارهایی که انجام شده چه نفعی برای استقلال داشته است؟ اگر طرفدار هستیم و استقلال را دوست داریم باید خیلی جاهان گذشت کنیم و پایین تر بیایم. نمی توانم با اسپانسر درگیر بشوم چرا که بیش از آنچه باید کمک کردند. باید با بقیه تعامل کنیم، نمی توانیم با همه دعوا بکنیم، نمی شود واقعا. این موضوع دودش در چشم هوادار و استقلال می رود. هوادار حق دارد چون در حال اذیت شدن است. فوتبال ما حقیقی بوده است. من در فضای حقیقی فوتبال بازی کردم. به پرسپولیس گل زدم، قبول نشده، استقلالی ها تشویقم کردند، شاید چند پرسپولیسی هم فحش دادند. نباید از این ها بترسیم. از مدیریت می خواهم قوی تر باشد. از فرهاد مجیدی می خواهم آرامشش را حفظ کند و بتوانم تمرکز کند. من اینجا آمدم کمک کند ولی هرکس باید وظیفه خودش را بداند.

او همچنین در مورد محرومیت فرهاد مجیدی گفت: راجع به این مساله هنوز به اتفاق نظر نرسیدم چون امروز هم تعطیل بود ولی کسانی که آرا را دادند باید بگویند چرا این اتفاق رخ داده است. باشگاه هم نظر خودش را دارد ولی سایت فدراسیون باید در این خصوص شفاف سازی کند.

پاشازاده در پایان گفت: امیدوارم استقلال آرامش خود را به دست بیاورد و کادر فنی و مدیریتی در آرامش کار خود را انجام دهند. هوادار، برادر من، خواهر من، آرامش، آرامش، خواهش می کنم. به اندازه کافی بزرگ شدیم که به خاطر هوادار بنشینیم و صحبت کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها