کد خبر : 67882

2 گزینه نزدیک به نیمکت استقلال در صورت جدایی فرهاد مجیدی / باز هم سرمربی ایتالیایی؟

2 گزینه نزدیک به نیمکت استقلال در صورت جدایی فرهاد مجیدی / باز هم سرمربی ایتالیایی؟

جدیدترین اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال حاکی از فضایی است که شاید در آن اتفاقاتی برای نیمکت استقلال در آستانه شروع لیگ بیست و یکم رخ دهد.

پرونده فرهاد مجیدی و تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الهلال عربستان بسته شد و حالا شایعات فراوانی درباره وضعیت این سرمربی مطرح است. گزینه‌های احتمالی نیز برای سرمربیگری استقلال مطرح شده اند.

احمد مددی مدیرعامل استقلال در آخرین اظهارنظر درباره سرنوشت فرهاد مجیدی و شایعه مذاکره با جواد نکونام برای سرمربیگری استقلال تهران گفت: یک فصل فوتبالی‌مان به پایان رسیده است؛ جام حذفی را که نگرفتیم، لیگ هم سوم شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم. این حق هیات مدیره و مدیرعامل است که جمع بندی کلی راجع به عملکرد سرمربی محترم تیم داشته باشد.

در این میان خبرورزشی نیز در گزارشی به بررسی این موضوع پرداخت و نوشت: به نظر می‌رسد کار فرهاد مجیدی در استقلال را با توجه به صحبت‌های ملکیان و مددی مدیران این باشگاه باید تمام شده دانست.

مدیرعامل استقلال همچنین شایعات مطرح شده در مورد حضور نکونام در استقلال را رد نکرد و همین اتفاقات گمانه‌زنی‌ها را در مورد حضور نکونام در استقلال بیشتر کرد.

در همین راستا شنیده می‌شود جواد نکونام سرمربی موفق فولاد خوزستان و کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال برای فصل جدید است.

همچنین گفته می‌شود یکی از نزدیکان باشگاه استقلال پیشنهاد داده که با توجه به قرارداد ۲۰۰ هزار دلاری گابریله پین و پرداخت ۶۰ هزار دلار به این مربی ایتالیایی، این تیم فعلا با او ادامه دهد.

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها