کد خبر : 63885

پیش بینی هافبک ملی پوش پرسپولیس در مورد آینده دراگان اسکوچیچ

پیش بینی هافبک ملی پوش پرسپولیس در مورد آینده دراگان اسکوچیچ

هافبک تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بماند.

به گزارش ایلنا، احمد نورالهی در مراسم تقدیر از اعضای تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ خدا را شکر که توانستیم هر چهار بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و دل مردم‌ را شاد کنیم. ما پیش از شروع بازی‌ها شرایط سختی را تجربه کردیم و در بحرین هم شرایط آب و هوایی بسیار سختی بود اما جای شکرش باقی است که توانستیم از این مرحله پیروز شویم و تلاش می‌کنیم در مرحله بعد موفق شویم و به جام جهانی برویم.

او درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ گفت: از زمانی که اسکوچیچ به تیم ملی آمده جو مثبتی در تیم ملی ایجاد شده و هم از لحاظ فنی و هم مدیریتی عملکرد فوق‌العاده داشته است. خیلی دوست داریم اسکوچیچ در تیم ملی بماند و قطعاً او در  تیم ملی خواهد ماند. امیدوارم او در به کارش در تیم ملی ادامه دهد.

هافبک تیم ملی در پاسخ به این سؤال که دوست دارد در دور آینده با کدام تیم از بین کره، عربستان و ژاپن روبه‌رو شوند، اظهار داشت: برای ما فرقی نمی‌کند با کدام حریف روبه‌رو شویم؛ فقط باید به جام جهانی صعود کنیم تا دل مردم شاد شود.

او همینطور درباره بازی دربی در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: دربی همیشه وجود دارد و بازی سختی است. به هر حال امیدوارم که بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی برسیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها