کد خبر : 62712

پیام صادقیان جواب سید جلال را داد

پیام صادقیان جواب سید جلال را داد

پیام صادقیان ستاره سابق پرسپولیس به مصاحبه سید جلال حسینی با خبرورزشی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی - پرسپولیس در ابتدای لیگ سیزدهم ستاره‌ای خرید که همه نگاه‌ها را به خود خیره کرد. پیام صادقیان هافبک تکنیکی سرخ پوشان درخششی فوق العاده در ترکیب پرسپولیس داشت و ستاره تیم علی دایی شد.

پیام که همواره روحیه‌ای پرخاشگر داشت در همان فصل به دلیل هل دادن محمدرضا اکبریان داور دیدار پرسپولیس و فولاد با محرومیتی ۶ ماهه مواجه شد. محرومیتی که به عقیده خیلی‌ها زیاد بود و می‌شد این موضوع را مدیریت کرد. حالا دیگر پیام در فوتبال حضور ندارد و آن استعداد بی‌نظیر به راحتی سوخت. البته که مقصر اصلی نابودی فوتبال صادقیان خودش بود و نمی‌شود این موضوع را کتمان کرد.

بعد از محرومیت یک جلسه‌ای سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ‌ها به شدت علیه کمیته انضباطی موضع گرفت و در مصاحبه با خبرورزشی اعلام کرد به دلیل پرسپولیسی بودن، کمیته انضباطی او را محروم کرده است. سیدجلال همچنین با یادآوری محرومیت پیام صادقیان اعلام کرد جرم او هم پرسپولیسی بودنش بود و اگر او در تیم دیگری بازی می‌کرد ۶ ماه محروم نمی‌شد.

این صحبت‌های کاپیتان پرسپولیس واکنش‌های زیادی را بین پرسپولیسی‌ها به همراه داشت و حتی حود صادقیان هم به این مصاحبه واکنش نشان داد. صادقیان در تایید حرف‌های سید جلال گفت: «کاملا حق با سید است و من حرف های او را تایید می‌کنم. جرم همه ما پرسپولیسی بودن است و من چون پرسپولیسی بودم محروم شدم. با این حال مطمئنم با غیرت بچه‌ها و کادر فنی و همچنین حضور کاپیتانی مثل سیدجلال تیم محبوبم بار دیگر قهرمان خواهد شد و همه ما در پایان فصل قهرمانی را جشن خواهیم گرفت.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها