کد خبر : 61853

شرط توافق قاسمی‌نژاد و استقلال برای فصل بعد مشخص شد

شرط توافق قاسمی‌نژاد و استقلال برای فصل بعد مشخص شد

در حالی خبر توافق استقلال و قاسمی‌نژاد مطرح شده است که این بازیکن رضایتنامه‌ای دریافت نکرده است.

به گزارش میزان، امین قاسمی‌نژاد در نیم‌فصل لیگ بیستم مورد توجه تیم فوتبال استقلال قرار گرفت و حتی چند مرتبه به دفتر این باشگاه هم مراجعه کرد. در همین حال قاسمی‌نژاد به واسطه اینکه یک و نیم فصل دیگر با تیم پدیده خراسان قرارداد دارد، نتوانست رضایتنامه‌اش را دریافت و به جمع شاگردان مجیدی اضافه شود.

در لیست بازیکنان استقلال، شیخ دیاباته، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و مهدی قایدی به عنوان مهاجم حضور دارند. از جمع ۴ نفره مهاجمان استقلال احتمال خروج قایدی و دیاباته در پایان لیگ بعید نیست. قایدی در حالی با پیشنهاد انتقال به تیم‌های خارجی روبه‌رو است که باشگاه استقلال هم قصد دارد پیش از پایان قرارداد مهاجم بوشهری‌اش (بازیکن آزاد شدن) از سود انتقال این بازیکن استفاده کند. ادامه حضور دیاباته در جمع شاگردان مجیدی نیز به پیشنهاد تیم‌های حوزه خلیج فارس بستگی دارد.

 در این میان خبر توافق احتمالی‌ امین قاسمی‌نژاد با آبی‌پوشان در پایان لیگ بیستم مطرح شده است. از آنجا که در پایان فصل، باز هم قاسمی‌نژاد تحت قرارداد پدیده است تا مبلغ رضایتنامه‌اش را نپردازد، انتقالش قطعی نیست و این خبر تنها در حد گمانه‌زنی مجازی است. مبلغی که به نظر می‌رسد با توجه به ارزش روز و نقدی باید پرداخت شود، وگرنه انتقال این بازیکن به بُن‌بست می‌خورد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها