کد خبر : 61238

حقیقت شوکه کننده در مورد قرارداد سید جلال حسینی با پرسپولیس

حقیقت شوکه کننده در مورد قرارداد سید جلال حسینی با پرسپولیس

حتی اگر بپذیریم قرارداد سید جلال حسینی با پرسپولیس دو برابر این چیزی است که اعلام شده باز هم باید با قاطعیت بگوییم نسبت به دیگران در حقوق او جفا شده است.

به گزارش خبرورزشی، پایه قرارداد سیدجلال حسینی که ۸ قهرمانی در لیگ برتر دارد، زیر دو میلیارد تومان است و در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن می‌توان گفت دریافتی او حدود ۳ تا ۴ میلیارد تومان می‌شود اما در همین فوتبال و در همین پرسپولیس و استقلال بازیکنی که یک صدم سیدجلال توانایی فنی، تجربه و بازدهی ندارد، قرارداد ۱۳ میلیاردی بسته تا خودش و خانواده‌اش شبانه روز به سیبیل مدیران قبلی بخندند.

ضربه سری که سیدجلال اواخر نیمه اول زد دقیقا کار یک مهاجم حرفه‌ای بود. شاید اگر سیدجلال امسال در خط حمله پرسپولیس بازی می کرد به جای ۵ گل حداقل ۱۰ گل زده بود در حالی که آمار بهترین مهاجمان پرسپولیس در طول فصل تنها دو گل است!

متاسفانه مدیران باشگاه‌های ما که از مدیر بودن فقط اسمش را یدک می کشند و حتی الفبای این کار را بلد نیستند، با ستاره‌ها قراردادهای پایین می‌بندند و با به درد نخورها و معمولی‌ها قراردادهای چند میلیاردی! برای اثبات این مسئله کافی است بدانیم که ارزان ترین بازیکن استقلال مهدی قایدی است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها