کد خبر : 60225

روابط عمومی فرودگاه امام جواب رادوشویچ را داد

روابط عمومی فرودگاه امام جواب رادوشویچ را داد

روابط عمومی فرودگاه امام خمینی به پست اینستاگرامی رادوشوویچ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، پاسخ روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به ادعای دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس به شرح زیر است؛ پیرو پست اینستاگرامی آقای بوژیدار رادوشوویچ، دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر دریافت مبلغی بیشتر از مبلغ مصوب وزارت بهداشت جهت تست کرونا در بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به اطلاع می‌رساند، مبلغ تست کرونا در فرودگاه امام خمینی(ره) جهت اتباع ایرانی مبلغ 230 هزار تومان و برای اتباع خارجی مبلغ 40 دلار یا 35 یورو و یا معادل ریالی آن  است که با نرخ امروز دلار، مبلغ 960 هزار تومان می‌شود.

البته اتباع خارجی که در ایران اقامت داشته باشند هم می‌توانند همان مبلغ اتباع ایرانی یعنی 230 هزار تومان را پرداخت کنند. در این مورد خاص، مامور بهداشت مرزی به دلیل عدم شناخت از آقای رادوشوویچ، از وی هزینه تست کرونای اتباع خارجی را طلب می‌کند، ولی پس از اعتراض همراه ایرانی دروازه‌بان پرسپولیس و مشخص شدن مجوز کار و اقامت ایشان در ایران، همانند اتباع ایرانی از ایشان و همسرشان مبلغ 230 هزار تومان اخذ می‌شود.

کاش آقای رادوشوویچ که دروازه بان تیم قدیمی و اخلاق مداری مانند پرسپولیس هستند، قبل از اینکه با این پست اینستاگرامی به ایرانیان عزیز که 5 سال در کنارشان زندگی کردند و همواره مشمول لطف و محبت مردم و هواداران این تیم ریشه دار قرار داشتند توهین کنند، دلیل این اتفاق ناخواسته و عادی را توضیح می‌دادند تا زحمات ماموران زحمتکش بهداشت مرزی که شبانه روز از سوی وزارت بهداشت در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار دارند را زیر سوال نبرند.

گفتنی است، عدم توجه به پروتکل‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا در فرودگاه امام طی ماه‌های اخیر با انتقاد مردم مواجه شده است. در این زمینه نیز چند بار فیلم‌های مربوط به عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط رسانه‌های داخلی منتشر شده بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها