کد خبر : 59486

مبلغ میلیارد قرارداد مغانلو برای شش ماه

مبلغ میلیارد قرارداد مغانلو برای شش ماه

رقم خالص قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس تا پایان فصل، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو مهاجم 26 ساله تیم سانتا کلارا سرانجام روز گذشته با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست تا کشمکش چند هفته ای قرمزها با این بازیکن و باشگاه پرتغالی به سرانجام برسد. نکته مهم این است که او تنها تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و در واقع انتقالی قرضی را از پرتغال تجربه کرده تا در ادامه لیگ بیستم و همچنین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 همراه شاگردان یحیی گل‌محمدی باشد.

پرسپولیس برای جذب مغانلو ابتدا شرایط انتقال قطعی و دائمی او را بررسی کرد و دریافت که برای رضایت نامه این بازیکن باید میلیون یورویی هزینه کند و همچنین وی حاضر نیست که قرارداد بلند مدت با پرسپولیس ببندد.

البته این گزاره نتیجه روزها مذاکره پرسپولیس با مهاجم سابق پیکان است اما در نهایت قرمزها را به این فهم از واقعیت رساند که جذب مغانلو با قرارداد دائمی نه به صرفه است و نه حتی امکان پذیر.

شهریار مغانلو

اتفاقی که رخ داد و در نهایت شهریار مغانلو با تیم قرمزپوش پرتغالی به توافق رسید و توافق به این شکل انجام شد که مغانلو از دستمزد خود تا پایان فصل نیز چشم پوشی کند. بنابراین او این هفته به ایران آمد تا مذاکرات نهایی را با پرسپولیس انجام دهد؛ هرچند که طرفین پیش‌تر به توافق رسیده بودند.

گزارش منابع موثق از رقم قرارداد شهریار مغانلو حاکی از آن است که او با قراردادی 1.5 میلیاردی تا پایان فصل به پرسپولیس پیوسته اما این رقم خالص قرارداد است و در صورت گلزنی، قهرمانی لیگ برتر، صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان و... او پاداش هایی می‌گیرد که دستمزدش را حتی می‌تواند تا بیش از دو برابر هم افزایش دهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها