کد خبر : 56933

بشار رسن به کسی بدهکار نیست!

بشار رسن به کسی بدهکار نیست!

بشار رسن بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا شد و به القطر پیوست. او اخیرا در یک مصاحبه تلویزیونی در این کشور شرکت کرده و حرف‌هایی زده که باعث ناراحتی برخی هواداران شده است.

دنیای اقتصاد در ادامه نوشت: از جمله اینکه قصدش از حضور در فوتبال قطر این است که بیشتر دیده شود یا مثلا اگر به‌جای پرسپولیس تیم‌هایی مثل النصر عربستان یا السد قطر به فینال آسیا می‌رسیدند، با برتری برابر اولسان هیوندای فاتح مسابقات می‌شدند.

برخی هواداران پرسپولیس از این حرف‌ها خوش‌شان نیامده و در نتیجه درحال حمله به رسن در فضای مجازی هستند. به راستی اما آیا هافبک عراقی، شایسته این ملامت‌ها هست؟ بعید به نظر می‌رسد. او سه سال‌ونیم برای پرسپولیس بازی کرد، مطلقا حاشیه نداشت، در قبال دیر و زود شدن دستمزدش هم اعتراض نکرد، مصاحبه انجام نداد، از در تهدید درنیامد و با وجود اینکه در تمام قراردادهایش بند فسخ یکطرفه در نیم‌فصل وجود داشت، هرگز از آن استفاده نکرد.

رسن سرانجام بعد از فینال آسیا خواهان جدایی شد. او صرفا زمان فسخ قراردادش را که می‌توانست در نیم‌فصل باشد چند بازی جلو آورد و بابت این کار، برای لیگ بیستم یک ریال هم دستمزد نگرفت. دیگر یک بازیکن چه باید بکند که دین خودش را به یک باشگاه خارجی ادا کرده باشد؟ اگر انتظار داریم رسن در تلویزیون قطر اقدام به تحقیر فوتبال این کشور کند و علنا بگوید: «به خاطر پول به فوتبال شما آمدم»، این انتظار بیهوده است. در مورد فینال هم حتی همین پرسپولیس شانس قهرمانی داشت، اگر مدافعش روی هوا توپ را با دست نمی‌زد و مفت‌ترین پنالتی تاریخ را نمی‌داد. نه؛ رسن حرف بی‌ربطی نزده و مهم‌تر اینکه در میدان عمل وفاداری‌اش را ثابت کرده است. کاش تخریب خاطره خوب همکاری با او متوقف شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها