کد خبر : 56806

در مورد ماهینی، حامی طعنه ‌زن نوراللهی، با شما چه کار کردند مثلا؟

در مورد ماهینی، حامی طعنه ‌زن نوراللهی، با شما چه کار کردند مثلا؟

برخی بازیکنان ایرانی تصور می‌کنند از آسمان فرود آمده‌اند، همیشه عالی هستند، بر سر کل مردم منت می‌گذارند که فوتبال بازی می‌کنند و هیچکس هم نباید از آنها انتقاد کند. یعنی پکیجی داریم که سراسر به سود همین حضرات است و در آن اگر منتقدان لب از لب باز کنند، جفا کرده‌اند

به گزارش روزنامه گل، باز هم طبق روال چند ماه گذشته احمد نوراللهی یک نمایش ضعیف دیگر با پیراهن پرسپولیس ارائه داده و باز هم مطابق همان روال، عده‌ای در حمایت از او سینه سپر کرده‌اند. هیچ اشکالی ندارد. بالاخره بازیکن دوره افت دارد و طبیعی است که رفقا و همبازیانش پشت او در بیایند.

با این حال چیزی که هضمش نمی‌کنیم، کنایه زدن گروهی از این دوستان است. به عنوان مثال حسین ماهینی در حمایت از نوراللهی برای مردم نوشته: «کاری که با ما کردید را با احمد نکنید.» پرسش اینجاست که با شما چه کار کردند مثلا استاد؟

ماهینی در تمام طول دوران حضورش در پرسپولیس یک بازیکن متوسط بود که گهگاه عملکردش مورد انتقاد قرار می‌گرفت. الان هم احتمالا اشاره او به همین انتقادهاست و به بهانه حمایت از نوراللهی دارد یادآوری می‌کند: «در حق من نامردی کردید.» مساله این است که برخی بازیکنان ایرانی تصور می‌کنند از آسمان فرود آمده‌اند، همیشه عالی هستند، بر سر کل مردم منت می‌گذارند که فوتبال بازی می‌کنند و هیچکس هم نباید از آنها انتقاد کند. یعنی پکیجی داریم که سراسر به سود همین حضرات است و در آن اگر منتقدان لب از لب باز کنند، جفا کرده‌اند. فقط نگرانیم با این فرمول، دوستان بازیکن ضرر کنند و ناراحت شوند! از قرار معلوم خون اینها از فوق ستاره‌های فوتبال جهان رنگین‌تر است که آنجا منتقدان آزادانه حتی کار مسی و رونالدو را به نقد می‌کشند، اما اینجا کسی حق ندارد از گل نازک‌تر به عزیزان بگوید.

فقط خدا می‌داند در طول همین چند ماه گذشته چند هزار مقاله به زبان‌های مختلف در مورد افت لیونل مسی منتشر شده؛ اما خب کسی حق ندارد از نوراللهی و ماهینی انتقاد کند. ما فضایی برای خودمان درست کرده‌ایم که به معنای واقعی کلمه بازیکن‌سالارانه است. عجیب اینکه توقعات زیاده‌خواهانه بازیکنان و مربیان، از سوی بخشی از بدنه هواداران مورد حمایت هم قرار می‌گیرد. یکی مثل نوراللهی باید خدا را شکر کند بازیکن پرسپولیس در ایران است؛ در غیر این صورت اگر او در همین مقیاس در یک تیم اروپایی پنالتی جام حذفی را از دست می‌داد، پنالتی فینال آسیا را تقدیم حریف می‌کرد، هیس نشان می‌داد و یک دو جین موقعیت گلزنی در دربی خراب می‌کرد، معلوم نیست هواداران و رسانه‌ها چه معامله‌ای با او می‌کردند. این فوتبال است؛ میلیاردی پول نمی‌گیرید که نوازش شوید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها