کد خبر : 56797

همه حاشیه های این فصل فرشید باقری در استقلال

همه حاشیه های این فصل فرشید باقری در استقلال

یکی از بازیکنانی که این فصل اسمش با حاشیه‌سازی گره خورده، فرشید باقری است؛ هافبک دفاعی استقلال که هر از گاهی اخبار مربوط به ناسازگاری‌هایش رسانه‌ای می‌شود.

دنیای اقتصاد در ادامه نوشت:  اگر خاطرتان نیست، یادآوری می‌کنیم که باقری آخرین بار پس از شکست استقلال برابر فولاد در اهواز حاشیه‌ساز شده بود.

در آن مسابقه باقری روی یکی از گل‌های دریافتی استقلال دچار ضعف فنی شد و همین مساله انتقادهای زیادی را به دنبال آورد. بعد هم فرشید اشتباه بعدی را مرتکب شد و روی صفحه اینستاگرام پیامی تند علیه منتقدانش منتشر کرد. او حتی تهدید کرد که‌ «اگر مرا نمی‌خواهید رضایتنامه‌ام را بدهید بروم.» این مساله باعث شد باقری برای چند هفته در کانون حواشی باشد و برخوردهایی با او صورت بگیرد.

حالا اما یک بار دیگر شاهد شرایط مشابه هستیم؛ به این ترتیب که رسانه‌ها از کنار گذاشته شدن مجدد باقری با تصمیم محمود فکری خبر داده‌اند.

داستان از این قرار است که این بازیکن یک بار به خاطر اینکه در بازی با آلومینیوم اراک دیر به میدان رفته به کادر فنی اعتراض کرده و بعدتر هم بابت نیمکت‌نشینی‌اش در دربی تهران رو ترش کرده است. از قرار معلوم باقری بعد از شهرآورد حتی از تمرین کردن هم سر باز زده و بعد از دقایقی محل تمرینات را ترک کرده است.

به این ترتیب محمود فکری فعلا این بازیکن را کنار گذاشته و این‌طور به نظر می‌رسد که او در نقل‌وانتقالات زمستانی از استقلال جدا خواهد شد. به هر حال سخت باعث تاسف است که بازیکنان ما قراردادهای حرفه‌ای و گران‌قیمت می‌بندند، اما خیلی از اوقات اصول بدیهی انضباطی را هم رعایت نمی‌کنند و به باشگاه‌ها ضرر می‌زنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها