کد خبر : 56796

علی علیپور واقعا از جدایی از پرسپولیس پشیمان نیست؟

علی علیپور واقعا از جدایی از پرسپولیس پشیمان نیست؟

یکی از ضربات فنی که پرسپولیس در ابتدای فصل جاری خورد مربوط به جدایی علی علیپور از این تیم می‌شد.

به گزارش دنیای اقتصاد، مهاجم مازندرانی سرخ‌ها که با پرسپولیس عنوان آقای گلی لیگ برتر را هم به دست آورد، ابتدای لیگ نوزدهم سودای جدایی در سر داشت، اما به خاطر باقی ماندن یک سال از قراردادش ناچار شد در پرسپولیس بماند. این ناچاری البته برای او با طعم شیرین چهارمین قهرمانی پیاپی همراه بود، اما علیپور در پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد از جمع سرخ‌ها جدا شد و به ماریتیمو پیوست.

شاید درخشش طارمی در لیگ پرتغال باعث شد علیپور به صرافت آزمودن سرنوشتش در اروپا بیفتد، اما فاصله سرنوشت این دو نفر به اندازه تفاوت کیفی آنها بوده است؛ خیلی زیاد!

علیپور در حالی که با باشگاه پرتغالی توافق کرده و حتی بلیت خریده بود، وارد مذاکره نمایشی با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد شد.

تا اینجا اما حضور در ماریتیمو چندان برای این بازیکن کارساز نبوده و او تا کنون تنها ۱۷۳ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است. این یعنی کمتر از دو بازی کامل که البته با هیچ گل و پاس گلی هم همراه نبوده است. علیپور نتوانسته فعلا با شرایط تیم جدیدش تطبیق پیدا کند.

او دنبال پول نرفت که کارش قابل ملامت باشد. این بازیکن در پی پیشرفت بود، اما شاید اگر نگاهی واقع‌گرایانه به سطح کیفی خودش داشت، این انتخاب را انجام نمی‌داد. طارمی به‌عنوان مهاجم فیکس تیم ملی راهی ریوآوه و سپس پورتو شد، اما علیپور حتی در خیلی از لیست‌های چهل و پنجاه نفره تیم ملی هم جایی نداشت. شاید او امروز بابت این جدایی پشیمان شده باشد، شاید هم ادامه تلاشش در اروپا این بازیکن را به جایگاه بهتری برساند. امیدواریم اتفاق دوم رخ بدهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها