کد خبر : 54216

زوایای جدیدی از سفر مدیرعامل سابق استقلال به ایتالیا روشن شد

زوایای جدیدی از سفر مدیرعامل سابق استقلال به ایتالیا روشن شد

یک مربی فوتبال در ایتالیا از سفر احمد سعادتمند و عدم موفقیت او در دیدار با آندره آ استراماچونی پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر اعلام کرده بود در سفر به ایتالیا با آندره آ استراماچونی دیدار کرد و همینطور فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه این سرمربی هم با او دیدار داشته است.

پس از پایان گفتگوی سعادتمند با محمدحسین میثاقی در آنتن زنده شبکه سوم سیما، این مجری از مدیرعامل اسبق آبی پوشان تهرانی درخواست کرد تا از ملاقات با استراماچونی مدرکی برای او ارسال کند که پیامی از شخصی نامشخص فوروارد شد و روی نمایشگر استودیو مشخص شد.

در جواب سعادتمند، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست اسبق و رئیس هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال پیامی از سوی استراماچونی منتشر کرد که در آن مشخص شد این سرمربی با هیچ یکی از اعضای باشگاه که به ایتالیا سفر کرده بودند دیدار نداشته است.

بررسی این ادعا از سوی سعادتمند در میان حواشی فراوان باشگاه تهرانی گم شد تا اینکه انتشار یک ویدیو از کشور ایتالیا به صورت دقیق مشخص کرد همانطور که سرمربی سابق آبی پوشان در فضای مجازی گفته بود هیچ مذاکره‌ای برای بازگشتش صورت نگرفته بود.

علی عابدی، مربی فوتبال در کشور ایتالیا در خصوص سفر سعادتمند به ایتالیا گفت: "زمانی که ایشان ریاست باشگاه استقلال را برعهده گرفتند از قبل با من آشنایی داشتند چون من شرایط حضور ایشان در کشور ایتالیا و همینطور شرایط بازدید از باشگاه آس رم ایتالیا را فراهم کردم. از من درخواست کردند که با توجه به برنده بودن آقای استراماچونی در پرونده‌ای که مطرح شده بود جلسه‌ای را با حضور او و وکیلش در ایتالیا برگزار کنیم. 

با توجه به دوستی که با عمر دانسی، دستیار اول ایشان و آشنایی با وکیل‌شان داشتم درخواست کردم که این جلسه برگزار شود. متاسفانه ایشان قبول نکردند و گفتند که علاقه دارند تا این مساله از طریق فیفا حل شود. بعد از این مساله دیدم که خیلی از هواداران علاقه دارند که ایشان برگردد و استقلال مطمئنا در این پرونده بازنده خواهد بود پس متوجه شدم که باید تمام تلاش را انجام بدهیم تا آقای استراماچونی یک جلسه‌ای را داشته باشند.

البته خود آقای استراماچونی بسیار علاقه داشتند و دارند که به نیمکت استقلال برگردند. به این فکر کردم چه کاری می‌توانیم انجام بدهیم که این اتفاق بیفتد. دیدم که هیچ کس بهتر از آقای دریو کنووی، ایجنت قبلی آقای استراماچونی نیست. ایشان را به عنوان نماینده باشگاه استقلال قرار دادیم تا دوستان را برای شرکت در جلسه متقاعد کند.

بالاخره این اتفاق افتاد و آقای سعادتمند، نوروزی و کاظم قیم از طرف باشگاه استقلال تشریف آوردند. در این جلسه من و کنووی و آقای پاستورلو حضور داشتیم که وکیل رسمی استراماچونی هستند. قرار بر این بود که در رابطه با مسائل مالی و مشکلاتی که باشگاه استقلال با استراماچونی وجود داشت ابتدا برطرف شود و در صورت توافق دررابطه با آینده صحبت شود. ایشان به همین دلیل که قبول نکردند در رابطه به این مسائل صحبت کنند و در جلسه شرکت نکردند."

صحبت‌های عابدی در حالی در فضای مجازی بازتاب داشته است که سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال بارها تاکید کرده بود هیچ زمان به هواداران این تیم دروغ نگفته و همیشه با آنها روراست بوده است!

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها