کد خبر : 54153

روایت مداخله سرپرست تیم استقلال در ارنج و امور فنی استقلال

روایت مداخله سرپرست تیم استقلال در ارنج و امور فنی استقلال

پرویز مظلومی قرار بود سال گذشته ودر شرایطی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود به عنوان سرپرست به نیمکت آبی ها اضافه شود. موضوعی که با مخالفت سفت و سخت سرمربی جوان تیم که قبلا پیه همکاری و دخالت های او به تنش مالیده بود منتفی شد.

به گزارش روزنامه گل، مظلومی با اعلام وقت و بی وقتش برای پذیرش سرمربیگری استقلال در سال های اخیر نشان داده که هنوز خودش را از سرمربیگری تیم پر دردسر و پر حاشیه ای مثل استقلال بازنشسته نکرده و هنوز سودای در دست گرفتن سکان هدایت آبی ها در سر دارد.

این شور و علاقه مظلومی 66 ساله برای مربیگری را می شود با دنبال کردن حرکات او در 2 بازی اخیر نیز متوجه شد.  آنجا که به جای توجه به نیمکت و اطراف آن و مدیریت اتفاقاتی که در این محدوده و حیطه می افتد بشتر حواسش به داخل زمین و وسط بازی است. آنجا که کنار محمود فکری یا بازیکنان می رود تا نکات فنی را به آنها منتقل کند و آنجا که لب خط می رود و مانند یک مربی با حرکات دست نکاتی را به تیم گوشزد می کند آنهم در شرایطی که علاوه بر سرمربی چند دستیار هم روی نیمکت هستند که این کارها وظیفه آنها است، اما ماجرا کاملا برعکس شده و در ماجرای درگیری بازیکنان دوتیم این حنیف عمران زاده مربی تیم بود که برای جمع کردن غائله دست به کار شد!

درباره اتفاقات و حاشیه های بازی با فولاد خوزستان هر روز ماجراها و اخبار تازه ای شنیده ای می شود. این بار شنیده می شود که برای چیدمان ترکیب و تعویض ها سرپرست تیم با دخالت بی مورد که بعدا مشخص شد اشتباه است رای فکری را زده است. اولین مورد به چیدمان ترکیب اصلی بر می گردد که با توجه به بیماری که آرش رضاوند داشت و غیبت او در تمرینات قبل از بازی کادر فنی قصد نداشت تا از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند، اما با توصیه و همفکری مظلومی این بازیکن نا آماده در ترکیب اصلی قرار می گیرد و همان طور که قابل پیش بینی هم بود توانایی و شرایط بازی را نداشت و در نیمه دوم خودش درخواست تعویض می دهد.

دخالت های مظلومی به همینجا ختم نمی شود و او رای سرمربی تیم برای اولین را هم می زند و نظر فکری را تغییر می دهد. برنامه فکری این بود که مهدی مهدی پور را به جای رضاوند به میدان بفرستد اما بازهم مظلومی با این توصیه و مشاوره که بهتر است دانشگر را به عنوان دفاع راست به میدان بفرستند و وریا غفوری یک خط جلوتر برود باعث می شود تا تصمیم فکری هم برگردد و دست به تعویضی بزند که نتیجه اش خراب شدن بازی تیمش و دریافت 2 گل و باختن بازی برده بود! شاید اگر مظلومی فقط به عنوان سرپرست روی مدیریت تیم تمرکز می کرد و نمی خواست تا نقش مربی را ایفا کند استقلالی ها دست کم با یک تساوی از اهواز به خانه بر می گشتند و با تصمیمات اشتباه فنی این گونه قافیه را به فولادی ها نمی باختند.

نقش منفی مظلومی به عنوان سرپرست فقط به دخالت های او در امور فنی مربوط نمی شود. روحیه و شخصیت محتاط مظلومی که با بالا رفتن سن تشدید هم شده اجازه نداد تا نیمکت استقلال به جنگ روانی که از سوی نیمکت فولاد به راه افتاده بود پاسخ دهد! فولادی ها با حضور در لب خط و ایجاد سر و صدا تلاش می کردند تا تمرکز و آرامش ذهنی را از کادرفنی و بازیکنان استقلال بگیرنند و وقتی نیمکت استقلال هم تصمیم گرفت تا مقابله به مثل کرده و با حضور در لب خط و ایجاد سر و صدا شرایط را متعادل کند مظلومی مانع آنها شد و از همه نیمکت نشین ها و مربیان خواست تا روی نیمکت بنشینند و سر و صدا به راه نیاندازند تا مبادا به فولادی ها بر بخورد و مشکلی پیش بیاید! حتی وقتی برخلاف هفته اول ناظر بازی از آرش برهانی خواست تا از نیمکت بلند شود و روی سکو برود، نه تنها مظلومی تلاش نکرد تا جلوی این کار را بگیرد و برای ماندن برهانی روی نیمکت تمام توانش را به کار نگرفت که برعکس خودش از مربی جوان تیم خواست اعتراضی نکند و این کار را انجام دهد!؟ بدون تردید اگر فکری نتواند این قبیل موارد را روی نیمکت شلوغ استقلال مدیریت کند و همان طور که گفته تقسیم وظایف به درستی اجرا نشود بدون تردید آبی امسال هم دچار چالش و حاشیه های فراوانی مانند آنچه که در بازی با فولاد رخ داد دست و پنجه نرم خواهند کرد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها