کد خبر : 50593

شوکه شدن الکساندر نوری از اقدام استقلالی ها

شوکه شدن الکساندر نوری از اقدام استقلالی ها

گزینه سرمربیگری استقلال در صورت دیدن کامنتهای آخرین پستش در صفحه اینستاگرام، قطعا شوکه خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال ، با منتفی شدن بازگشت استراماچونی به تهران، حالا الکساندر نوری گزینه اصلی سرمربیگری استقلال است. مربی‌ای که دوست دارد در فوتبال ایران کار کند و حالا تبدیل به چهره‌ای محبوب برای فالوئرهای استقلالی صفحه‌اش شده است. اتفاقی که برای او بسیار عجیب است.

عجیب از این لحاظ که چند هفته قبل، وقتی نام الکساندر نوری به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال مطرح شد، تعدادی از کاربران استقلالی اینستاگرام به صفحه او هجوم بردند و در پایین آخرین پستش در صفحه اینستاگرام، با ادبیات‌های متفاوت به او توصیه کردند که فکر حضور در استقلال را از سرش خارج کند چرا که تنها کسی که از دید آنها شایسته نشستن روی نیمکت تیم محبوبشان است، آندره‌آ استراماچونی است منتهی حالا که دیگر خبری از مربی ایتالیایی نیست، تعداد زیادی قلب آبی در کامنتهای آخرین پست اینستاگرامی نوری دیده می‌شود که باعث تعجب برخی از فالوئرهای صفحه این مربی ایرانی آلمانی شده است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که الکساندر نوری چند روز قبل در مصاحبه‌ای به اتفاقاتی که در صفحه اینستاگرامش رخ داده بود واکنش جالبی نشان داد و گفت به احساس هواداران استقلال احترام می‌گذارد. او امروز استوری‌ای منتشر کرده و به زبان فارسی با فالوئرهایش صحبت و از عبارت به امید دیدار استفاده کرده تا این بحث مطرح شود که نوری با این کار خواسته احتمال حضورش در استقلال را بالا ببرد.

حالا باید دید طی روزهای آینده چه اتفاق جدیدی درباره این مربی ایرانی آلمانی رخ خواهد داد و آیا مذاکرات باشگاه استقلال با او منجر به همکاری خواهد شد یا نه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها