کد خبر : 50582

پیش‌بینی بورس در فردا شنبه 29 شهریور 99 / بازار فردا کدام سمت می رود؟

پیش‌بینی بورس در فردا شنبه 29 شهریور 99 / بازار فردا کدام سمت می رود؟

در هفته‌ای که گذشت ارزش معاملات خرد افزایش داشت و بخش عمده این معاملات در گروه‌های فلزی، خودرویی و بانکی انجام شد، شاخص کل نیز در هفته اخیر تحت تاثیر معاملات همین سهم‌ها کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد را پس گرفت، اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بازار فردا و هفته آینده گفت: سیگنال‌های سیاسی مانند دفاع وزیر خارجه انگلیس از برجام و اظهارات وزیر خارجه روسیه در رابطه با تحریم‌های ایران و همچنین سخنرانی رئیس جمهور مبنی بر پیروزی در روزهای شنبه و یکشنبه به بازار سهام مخابره شده و جو روانی بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

او در رابطه با دلایل مثبت شدن بازار سهام گفت: جز سیگنال‌های سیاسی مثبت،‌ سه دلیل دیگر باعث مثبت بودن بازار فردا خواهد بود؛ اول افزایش قیمت فلزات در بازار جهانی، دوم بالا رفتن نرخ ارز و سوم ورود نقدینگی جدید به بازار از سمت صندوق توسعه ملی.

او در رابطه با بازار فردا گفت: احتمالا فردا بازاری با عرضه بالا اما مثبت را شاهد خواهیم بود و این عرضه می‌تواند فرصتی باشد برای ورود به سهم‌هایی که در ماه‌های آینده بازدهی خوبی خواهند داشت.

این کارشناس افزود: همچنین گروه‌های بانکی، فلزات، و شیمیایی فردا شرایط خوبی خواهند داشت و افزایش قیمت‌های جهانی باعث می‌شود برخی سهم‌ها در آینده شرایط بسیار بهتری پیدا کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها