کد خبر : 50481

علیپور از کی قید پرسپولیس را زده بود؟

علیپور از کی قید پرسپولیس را زده بود؟

رئیس باشگاه مارتیمو در گفت و گویی اعلام کرد مهاجم سابق پرسپولیس دو ماه پیش با این تیم قرارداد بسته است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که علی علیپور مدتی پیش برای مذاکره با مدیران پرسپولیس به این باشگاه رفت تا بر سر مبلغ قرارداد خود برای فصل بیستم به توافق برسد امروز با اعلام مدیر باشگاه مارتیمو پرتغال مشخص شد که علیپور دو ماه پیش قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرده است و در حال حاضر برای حضور در پرتغال منتظر صدور ویزا است.

گفته می شود علی علیپور به خاطر اینکه انتقادات را از روی خود برداشته و توپ را به زمین باشگاه بندازد با مشورت مدیربرنامه هایش به باشگاه پرسپولیس می رود تا با مدیران پرسپولیس به نوعی مذاکره کند. مهاجم سابق پرسپولیس پس از خروج از باشگاه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که با پای خود به باشگاه آمده تا مذاکره کند اما مدیران باشگاه و در راس آن رسول پناه اعتقاد داشت که علیپور با مارتیمو قراردادش را امضا کرده است و حضور او صرفا فقط یک نمایش بود تا انتقادات از باشگاه بیشتر شود.

باشگاه زمانی که با پیشنهاد سنگین علیپور برای تمدید قرارداد مواجه شد اول به دلیل سقف قرارداد مخالفت کرد اما وقتی متوجه اصل ماجرا شد هوشمندانه اعلام کرد با رقم موافق است تا علیپور در عمل انجام شده قرار گیرد اما او از طریق مدیربرنامه هایش به رسول پناه پیام داد که قصد ندارد در ایران بازی کند.

علیپور با پستی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد سعی کرد  باشگاه را مقصر و خودش را تبرئه کند و باعث شد تا فشار بیشتری به مدیران باشگاه بابت جدایی وی وارد شود.

 از زمان مدیریت ایرج عرب در پرسپولیس تلاش‌ها برای تمدید قرارداد با علی علیپور آغاز شد و این جلسات حتی در دوران مدیریت محمد حسن انصاری فرد ادامه پیدا کرد تا این بازیکن که یک روز در تیم راه‌آهن توپ می‌زد و به‌واسطه حمید استیلی پای به باشگاه بزرگ پرسپولیس گذاشت، با تمدید قرارداد باشگاه بتواند برای درآمدزایی روی او حساب باز کنند.

اما اصرارهای باشگاه برای تمدید قرارداد این بازیکن راه به جایی نبرد و مهاجم قرمزها راضی نشد تا سال‌های حضورش در پرسپولیس را بیشتر کند. از همان روزها این شائبه ایجاد شد این بازیکن که رویای اروپا را در سر می‌پروراند، می‌خواهد در پایان قراردادش با پرسپولیس، بدون اینکه مزاحمتی برایش ایجاد شود برای آینده‌اش تصمیم بگیرد و جدای از اینکه در این شرایط می‌تواند به‌صورت مستقل تصمیم بگیرد از لحاظ مالی هم شرایط بهتری را تجربه کند.

در حال حاضر اتفاقی که باید برای علیپور رخ میداد اتفاق افتاده و او بدون دردسر و درآمد بیشتری راهی مارتیمو پرتغال شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها