کد خبر : 48390

دفاع چپ سپاهان در راه پرسپولیسی شدن

دفاع چپ سپاهان در راه پرسپولیسی شدن

یحیی گل‌محمدی موفق شده پس از چند هفته این طرف و آن طرف گشتن مدافع چپ مورد نظرش برای لیگ بیستم را پیدا کند. او کسی نیست مگر؛ سعید آقایی!

به گزارش خبرورزشی، محمد انصاری مدافع چپ پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شد و فصل را از دست داد. این در حالی بود که یحیی گل‌محمدی پس از نشستن روی نیمکت پرسپولیس حساب ویژه‌ای روی این مدافع چپ پا برای بازی در سمت چپ خط دفاعی خود باز کرده بود. محمد نادری دیگر دفاع چپ پرسپولیس نیز پس از محمد انصاری اغلب فصل را با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. مضاف بر اینکه محمد نادری به صورت قرضی در پرسپولیس حضور دارد و فصل آینده باید به باشگاه کورتریک بلژیک بازگردد!

با این شرایط یعنی مصدومیت انصاری و جدایی نادری، بدون تردید گل‌محمدی باید به فکر خرید یک دفاع چپ مطمئن برای فصل آینده باشد؛ مدافع چپ مطرحی که بتواند فضای بازی در تیم بزرگ پرسپولیس را تحمل کند. همچنین یحیی گل‌محمدی دوست دارد مدافعان کناری تیمش همواره بالا بازی کرده و در فاز تهاجمی حضوری دائمی داشته باشند. او مهدی شیری را در سمت راست در اختیار دارد و از انصاری و نادری هم در زمان سلامت همواره می‌خواست در زمین حریف بازی کنند تا مالکیت توپ در دست پرسپولیس باشد.

در همین ارتباط شنیدیم یحیی گل‌محمدی موفق شده است پس از چند هفته این طرف و آن طرف گشتن مدافع چپ مورد نظر خودش برای لیگ بیستم را پیدا کند. او کسی نیست مگر؛ سعید آقایی! مدافع چپ تبریزی و سابق تراکتور که پس از پیوستن به سپاهان اصفهان هنوز نتوانسته است به آنچه حقش است برسد. آقایی که معمولاً توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت می‌شد در فصل جاری در سپاهان کمتر بازی کرده و از این بابت ناراضی است. او دوست دارد در تیمی مطرح فیکس بازی کند تا دوباره به تیم ملی دعوت شود و تصور می‌کند این اتفاق در سپاهان اصفهان نخواهد افتاد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها