کد خبر : 48319

وقایع نگاری جنجال بزرگ بین دو نیمه بازی استقلال و سپاهان

وقایع نگاری جنجال بزرگ بین دو نیمه بازی استقلال و سپاهان

از زمان اعلام پنالتی تا حضور اعضای دو تیم در رختکن، اتفاقات عجیبی رخ داد.

به گزارش ورزش سه، سپاهان در شرایطی با تک گل وریا غفوری از روی نقطه پنالتی نیمه اول را با شکست راهی رختکن شد که ۱۰ دقیقه پایانی این بازی با حواشی و جنجال‌هایی همراه بود.

زیرکی مهدی قایدی در گرفتن پنالتی از شایان مصلح ابتدا اعتراض مدافع بدشانس سپاهانی‌ها را در پی داشت. مصلح که در بازی قبلی این دو تیم که چند وقت قبل در چارچوب لیگ برتر برگزار شده بود، با اشتباهات خود زمینه شکست تیمش را شکل داده بود امید زیادی به جبران آن در این بازی داشت و اکنون رویای خود را در این لحظه از دست رفته می‌دید.

مصلح که باور نمی‌کرد این صحنه با اعلام پنالتی همراه شده باشد ابتدا دستانش را بالا برد و با فریاد گفت: خداااااا آخه چرا!

اما چند متر آنطرف‌تر بازیکنان دو تیم در حال چانه زنی بر سر این خطا و اعلام پنالتی مشکوک بودند. موضوعی که در اتفاقی نادر درگیری علی کریمی و مهدی کیانی از دو تیم را در پی داشت. جلوی چشمان داور این دو بازیکن بارها با لمس یکدیگر و فریاد اعتراض و درگیری خود را شکل داده بودند. امید نورافکن نیز که در این بازی از سوی قلعه نویی به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشت به سمت کمک داور رفته و با قسم خوردن‌های پیاپی قصد داشت او را مجاب کند که تصمیم در اعلام پنالتی اشتباه بوده است.

حال نیمکت نشینان و اعضای فنی سپاهان هم متفاوت از درخواست‌های طلایی پوشان داخل زمین نبود. امیر قلعه نویی با نیشخند با داور چهار حرف می‌زد و مثل همیشه با میمیک خاص صورتش این اعتراض به داور و تصمیمش را اعلام می‌کرد. اعتراض الهویی اما شدیدتر بود تا جایی که ناظر بازی او را تهدید کرد در صورت ادامه حتی یک کلمه دیگر باید روی سکوها برود.

شایان مصلح هم با حضور جلوی منطقه فنی تیمش به دنبال سرمربی این تیم بود و فریاد التماس گونه‌اش را اینچنین به گوش او رساند: امیرخان کجایی؟ به قرآن نزدمش و از جلوی من رد شد. به چی قسم بخورم نزدمش!

لحظاتی بعد اما بازیکنان با حضور پشت محوطه جریمه در انتظار ضربه وریا و احتمالا واکنش پیام نیازمند بودند و قلعه نویی حتی یک قدم وارد محوطه زمین شده بود تا استرس بالایش روی این صحنه کاملا مشخص باشد اما در نهایت کاپیتان استقلال برخلاف جهت پرش نیازمند گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در پایان نیمه اول هم اتفاقات عجیبی رخ داد که منتهی به اخراج امیر قلعه نویی و حضور وی روی سکوها از ابتدای نیمه دوم شد.

قلعه نویی که این پنالتی را باور نداشت بعد از سوت پایان نیمه اول رو به داور چهارم کرد و گفت: این چه عدالتی است. بازی را برگزار نکنید خب! پنالتی بود خدایی؟

اما در زمان حضور دو تیم در رختکن و در ورودی تونل جنجال بزرگی بین دو طرف رخ داد که درگیری لفظی اعضای فنی دو تیم باعث دخالت داور شد. در شرایطی که با توجه به فاصله زیاد نفرات درگیر شوند مشخص نبود این موضوع به چه دلیلی بوده، با حضور امیر قلعه نویی از ابتدای نیمه دوم روی سکوها مشخص شد که داور اقدام به اخراج سرمربی سپاهانی ها کرده است تا او تنها یک نیمه فرصت حضور روی نیمکت تیمش را داشته باشد.

قلعه نویی که به نظر می‌رسد اخراج خود را نیز پذیرفته بود، در شرایطی که روی سکوها مستقر می‌شد، به گلایه دوباره بابت اعلام پنالتی پرداخت و اینبار یکی از عوامل کنار زمین را شاهد می‌گرفت.

نکته جالب اینکه قلعه نویی که به تازگی از بیمارستان مرخص شده، در زمان حضور روی سکوها با مشکل ارتباط با بازیکنان مواجه بود و در شرایطی که نمی‌توانست صدایش را بلند کند، از دیگر سکونشینان درخواست می‌کرد خواسته او را با فریاد به زمین منتقل کنند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها