کد خبر : 48317

حاشیه های دیدار استقلال و سپاهان

حاشیه های دیدار استقلال و سپاهان

اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان برای تماشای دیدار استقلال - سپاهان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

به گزارش تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* شیخ دیاباته با وجود حضور در اردوی استقلال، به دلیل مصدومیت از لیست 18 نفره خط خورد.

* دیاباته به همراه فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و داریوش شجاعیان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند. اسماعیلی و مطهری با مصدومیت روبه‌رو هستند.

* در حالی که در دیدارهای قبلی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، کانون مشوقین تیم‌های استقلال و پرسپولیس طرح‌های موزاییکی و پرچم‌های خود را در سکوهای طبقه اول نصب می‌کردند، در دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن بیشتر تبلیغات بزرگ روبروی سکوها دیده می‌شد. در دیدار امشب نیز تبلیغات مشابه همان دیدار روی سکوها دیده می‌شود و کانون مشوقین مجبور به نصب برخی پرچم‌ها روی سکوهای طبقه دوم شده است.

* علی قربانی مهاجم سپاهان که سابقه دو فصل حضور در استقلال را دارد قبل از شروع بازی به سمت اسماعیلی و شجاعیان رفت و با آنها خوش‌وبش کرد.

* امیر قلعه‌نویی در اقدامی عجیب بازوبند کاپیتانی سپاهان را به امید نورافکن داد.

* نورافکن که پس از درگیری با وریا غفوری در بازی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر استقلال و سپاهان خبرساز شده بود، در همان ابتدای بازی با تکل‌های خشن بازیکنان استقلال روبه‌رو شد.

* فرهاد مجیدی پیش از آغاز بازی به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و با او خوش‌وبش کرد.

* دقیقه 6 بازی، مهدی قائدی در محوطه جریمه سپاهان روی زمین افتاد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این مسئله باعث اعتراض شدید مجیدی شد.

* قلعه‌نویی جدا از نیمکت سپاهان روی صندلی کنار زمین نشسته بود و تیمش را هدایت می‌کرد.

* احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با همراهی رضا شعبانی از معاونان این باشگاه در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها