کد خبر : 46120

بازگشت جذاب ترین بازیکن پرسپولیس ؛ چه کسی قربانی می شود؟

بازگشت جذاب ترین بازیکن پرسپولیس ؛ چه کسی قربانی می شود؟

مهدی ترابی ستاره خط حمله پرسپولیس در حالی محرومیت خود را پشت سر گذاشته که هافبک های پرسپولیس در مقابل پیکان عملکرد قابل قبولی داشتند.

به گزارش پارس فوتبال ، پرسپولیس روز یکشنبه به مصاف شاهین خواهد رفت. این بازی برای هر دو تیم حساسیت خود را دارد؛ از یک سو شاهین برای بقا در لیگ برتر به امتیاز این مسابقه نیازمند است و از سوی پرسپولیس با کسب پیروزی در این دیدار اختلاف ۱۰ امتیازی خود و ادعای قهرمانی را حفظ خواهد کرد. به همین خاطر انتظار می‌رود که باوجود این که شاید از نظر بدنی بازیکنان در حد مطلوب نیستند اما یحیی بدون استراحت به ستاره هایش وارد مسابقه شود و حتی مقابل تیم انتهای جدولی هم ریسک نکند؛ مشابه همان تصمیمی که در مقابل پیکان گرفت و به نتیجه مورد نظر نیز رسید. با این شرایط و باتوجه به بازگشت مهدی ترابی و سپری کردن یک جلسه محرومیت، مهدی ترابی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت اما این که چه کسی بیرون می‌نشیند، پرسشی است که پاسخ به آن کار چندان ساده ای نیست.

در دیدار مقابل پیکان، امید عالیشاه هافبک چپ سرخ ها بود و سیامک نعمتی در سمت راست بازی کرد. عالیشاه چند فرصت را از دست داد و نمایش خیلی موفقی نداشت اما نعمتی با درخشش خود یک پاس گل داد و در بین شش بازیکن برتر هفته هم جای گرفت تا تغییرش چندان کار ساده ای نباشد. با این حال نکته ای که باعث امیدواری عالیشاه برای حضور دوباره در ترکیب اصلی شده، مصدومیت وحید امیری است که شاید سبب شود تا ترابی به خط حمله برود.

نکته مهم این که مهدی ترابی در بازی رفت مقابل شاهین دو پاس گل داد و در بازی با شهرخودرو هم درخشش خوبی را در خط میانی داشت؛ موضوعی که او را مهره ای تغییرناپذیر در ترکیب تیم یحیی گل محمدی کرده و این بار هم بعید است که ستاره قرمزها روی نیمکت بنشیند. بنابراین انتخاب گل محمدی تنها به محل پست او و بازیکنی که خارج خواهد شد، محدود خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها