کد خبر : 45378

تاج قول افشاگری داد


تاج قول افشاگری داد

رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت:‌ در خصوص قرارداد ویلموتس هجمه‌های نادرستی صورت گرفته که با توجه به این که پرونده در حال رسیدگی است، بعد از حکم فیفا، ناگفته‌هایی مطرح است که به استحضار مردم می رسانم.

به گزارش ایرنا ، مهدی تاج  امروز (دوشنبه) در گفت‌وگویی راجع به میزبانی در مسابقات آسیایی اظهار داشت: شرایط میزبانی رقابت‌های آسیایی در بخش‌های مختلف در حال تغییر است و این تغییرات در هیات رییسه AFC در حال بررسی و تصویب است. فدراسیون کشورمان در صورت تصویب و ابلاغ، باید شرایط اعلام شده را جهت میزبانی رعایت کند تا ان‌شالله فرصت‌های بیشتری در آینده حاصل شود.

وی درباره پرسش «داریوش مصطفوی» در یک برنامه تلویزیونی از وی عنوان کرد: در هنگام افتتاح حساب بانکی «مارک ویلموتس» در ترکیه، از طرف فدراسیون تنها خزانه‌دار و یک مترجم حضور داشتند. در آن زمان فرد دیگری که مدیر برنامه بازیکنان و مربیان دیگر بوده و بنده هیچ شناختی از ایشان نداشته و ندارم و ارتباطی هم با فدراسیون فوتبال در آن زمان نداشته، حضور یافته که در همان مقطع توسط خزانه‌دار پیگیری و علت را جویا شدم و در گزارش وی، جهت مقامات رسمی و پیگیری کننده نیز اعلام شده است.

رییس سابق فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: براساس رویه جاری در پرونده‌های مطروحه نزد فیفا چنانچه شخصی موفق به دریافت اقساط دستمزد خود نشود، می‌تواند با ارسال اخطاریه و اعطای یک فرصت مبادرت به فسخ و مطالبه مبلغ قرارداد و خسارات مربوطه کند و این رویه در مورد بسیاری از مربیان و بازیکنان خارجی رخ داده است که خوشبختانه در قرارداد ویلموتس بندهایی وجود دارد که از اجرایی شدن این رویه جلوگیری خواهد کرد. البته نظر نهایی با فیفا است.

تاج در پایان گفت: در خصوص قرارداد ویلموتس از جمله مبلغ و مدت قرارداد و انتخاب ویلموتس و وجه پرداخت شده هجمه‌های نادرستی صورت گرفته که با توجه به این که پرونده در حال رسیدگی است، بعد از حکم نهایی ویلموتس ناگفته‌هایی مطرح است که جهت استحضار مردم عزیزمان اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها