کد خبر : 42596

کاش فرشید اسماعیلی کمی صبر می کرد

کاش فرشید اسماعیلی کمی صبر می کرد

سعید لطفی، مدافع سابق استقلال گفت: کاش فرشید اسماعیلی کمی صبر می‌کرد، درست است که شاید بازیکنان شرایط مالی خوبی نداشته باشند و حق و حقوق خود را نگرفته‌اند، اما راهش اینگونه مصاحبه‌ها علیه مدیری که یک ماه است که آمده نیست؛ کاش اسماعیلی صبوری می‌کرد.

به گزارش میزان ، سعید لطفی در خصوص مدیریت سعادتمند در استقلال اظهار داشت:

به نظر من اتفاق خوبی بعد از سال‌ها در استقلال افتاده است، سعادتمند قابلیت مدیریت استقلال را دارد و با اینکه مدت کوتاهی است که به استقلال آمده کار‌های مثبتی انجام داده است.

وی ادامه داد:

اینکه از همین ابتدای کار سعادتمند از تجربه پیشکسوتان استفاده می‌کند، اتفاقی است که زمان مدیریت‌های قبلی شاهدش نبودیم و در نهایت این می‌تواند به نفع باشگاه استقلال و هوادارن این تیم باشد. نباید خیلی زود مدیریت سعادتمند را قضاوت کنیم و باید فرصت کافی به او دهیم تا ایده‌های خود را بتواند اجرایی کند.

مدافع سابق استقلال درباره مصاحبه فرشید اسماعیلی علیه سعادتمند تصریح کرد:

کاش فرشید اسماعیلی کمی صبر می‌کرد، درست است که شاید بازیکنان شرایط مالی خوبی نداشته باشند و حق و حقوق خود را نگرفته‌اند، اما راهش اینگونه مصاحبه‌ها علیه مدیری که یک ماه است که آمده نیست؛ کاش اسماعیلی صبوری می‌کرد.

لطفی در خصوص اینکه استقلال با سعادتمند موفق خواهد شد یا خیر گفت:

من تنها حرفی که می‌توانم بزنم این است که باید به مدیریت و کادرفنی فرصت داد، زمانی که مجیدی به استقلال آمد حتما قابلیت‌هایی داشته که سرمربی شده حالا بیاییم ۵ سال تیم را در اختیارش قرار دهیم تا فرصت کافی داشته باشد. متاسفانه فوتبال ما نتیجه‌گرا شده است، حتی زمانی که استراماچونی اوایل فصل نتیجه نمی‌گرفت می‌خواستند او را هم اخراج کنند، اما فرصت که داده شد بهترین نتایج را با استقلال گرفت. پس بازیکنان و پیشکسوتان کمی فرصت به مدیریت و سرمربی استقلال دهند تا این تیم به روز‌های اوجش بازگردد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها