کد خبر : 41734

تلخ ترین لحظه 40 سال اخیر برای استقلالی‌ها (عکس)

تلخ ترین لحظه 40 سال اخیر برای استقلالی‌ها (عکس)

شاید هیچ کدام از هواداران استقلال تصور نمی کردند قرار است با حضور کسی که در سال‌های اخیر همیشه مورد اعتمادشان بود چنین اتفاق تلخی را تجربه کنند.

به گزارش جام نیـوز، 4 سال پیش استقلال یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ خود را برابر پرسپولیس تجربه کرد. 27 فروردین 95 در حالی که استقلال با پرویز مظلومی در صدر جدول قرار داشت و پرسپولیس در فصلی که هادی نوروزی را برای همیشه از دست داده بود و از قعر جدول خودش را تا رتبه دوم رسانده بود به مصاف استقلالی رفت که در بازی رفت در واپسین ثانیه ها پیروزی در دربی را از دست داده بود.

بازی برگشت اما به مظلومی و شاگردانش فرصت فکر کردن به آنچه که در زمین اتفاق می افتد هم نداد. دو گل مهدی طارمی در دقایق ابتدایی بازی باعث شد تا بازی کاملا از دست استقلالی ها خارج شود.

شاید اگر پنالتی طارمی در نیمه اول این بازی توسط مهدی رحمتی مهار نمی‌شد سرنوشت غم انگیز تری در انتظار آبی ها بود. با این حال نیمه دوم این دیدار جذاب با 4 گل همراه بود که سهم هر دو تیم دو گل بود.شادی گل بازیکنان پرسپولیس بعد از به ثمر رسیدن گل چهارم شاید یکی از تلخ ترین تصاویر بر جای مانده در ذهن آنها باشد.

 

 

تصویری که طعنه به رکورد سالهای اخیر آنها می‌زد.شاید هیچ کدام از هواداران استقلال تصور نمی کردند قرار است با حضور سرمربی ای که در سال‌های اخیر همیشه در داربی مورد اعتمادشان بود چنین اتفاق تلخی را تجربه کنند.

 

این بازی برای همیشه پرونده سرمربیگری مظلومی در استقلال را بست. او که خالق رکورد استقلالی و عدد 4 بود با همین تعداد گل بازی را واگذار کرد تا همان شب ماجرای حضور فرهاد مجیدی بر روی نیمکت استقلال برای اولین بار مطرح شود.هر چند انتخاب مدیران استقلال برای فصل بعد علیرضا منصوریان بود. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها