کد خبر : 41199

اقدام باورنکردنی علیرضا بیرانوند علیه پرسپولیس

اقدام باورنکردنی علیرضا بیرانوند علیه پرسپولیس

علیرضا بیرانوند در تازه‌ترین مصاحبه خود باشگاه پرسپولیس را تهدید کرده است؛ چنانچه مطالبات وی را پرداخت نکنند، می‌تواند کاری کند که باشگاه آنتورپ بلژیک مابقی طلب این باشگاه را بابت انتقالش به باشگاه بلژیکی پرداخت نکند.

به گزارش تسنیم ، او در حالی چنین تهدیدی را کرده که حداقل در دو سال اخیر بیشترین دریافتی را از باشگاه پرسپولیس داشته و در فصل جاری نیز عملکرد چندان خوبی از خود ارائه نداده است.

بیرانوند در نیم فصل اول نیمی از بازی‌های پرسپولیس را به خاطر مسائل فنی نیمکت‌نشین بود، اما خیلی سعی کرد بازی نکردنش را اختلاف شخصی گابریل کالدرون با خودش القا دهد، اما بعد از آمدن یحیی گل محمدی هم اگرچه او مجدد به ترکیب اصلی راه پیدا کرد، اما باز هم به خاطر عملکرد ضعیف جایش را به بوژیدار رادوشویچ داد.

از آنجا که انتقال بیرانوند به باشگاه آنتورپ قطعی شده و ادامه بازی‌های لیگ هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است، شاید این دروازه‌بان دیگر فرصت بازی برای پرسپولیس را پیدا نکند و از این رو او به دنبال این است تا با دریافت همه مطالباتش راهی بلژیک شود. با توجه به همین مسئله بیرانوند با تهدید مدیران باشگاهش مبنی بر اینکه مانع پرداختی باشگاه آنتورپ به آن‌ها خواهد شد، قصد دارد مدیریت باشگاه پرسپولیس را برای پرداخت مطالباتش تحت فشار قرار دهد.

باشگاه آنتورپ برای جذب بیرانوند فعلا ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده و تقریبا ۴۰۰ هزار یوروی دیگر بابت این انتقال به پرسپولیس بدهکار است. در واقع این رقم تقریبا دستمزد یک سال خود بیرانوند در پرسپولیس است که از قرارداد او یک فصل دیگر با سرخپوشان باقی مانده است. در این شرایط اگر قرار باشد بیرانوند در پرداختی باشگاه آنتورپ به پرسپولیس سنگ‌اندازی کند؛ به نوعی برای نهایی شدن این انتقال مشکل‌تراشی کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها