کد خبر : 41170

شغل جدید استراماچونی؛ مصاحبه در مورد استقلال!

شغل جدید استراماچونی؛ مصاحبه در مورد استقلال!

تقریبا هر چند روز یک بار مصاحبه ای یا لایو اینستاگرامی از سرمربی سابق استقلال منتشر می شود.

آندره آ استراماچونی با نتایجی که با استقلال گرفت خیلی زود به مربی محبوبی نزد هواداران این تیم تبدیل شد. اما دوران همکاری او طولانی نبود و از استقلال جدا شد.

اما جدایی از استقلال به معنی پایان استقلال در ذهن استراماچونی نبوده و او پیوسته خودش را به هواداران این تیم یادآوری می کند!

تقریبا هر دو سه روز یک بار مصاحبه ای یا لایو اینستاگرامی از سرمربی سابق استقلال منتشر می شود. ترجیع بند تمامی این مصاحبه ها اعلام استقلالی بودن این سرمربی ایتالیایی است. او با نشان دادن عدد 4 از هواداران آبی دلبری کرده و در این میان یادآوری می کند که بعد از استقلال از ایران پیشنهاد داشته اما آن را رد کرده است.

او در گفتگوی جدید خود صحبت‌هایی هم درباره اینکه احتمال دارد روزی دوباره استراماچونی - که بعد از جدایی از استقلال هنوز هم با تیم جدیدی به توافق نرسیده و بدون تیم است - به ایران برگردد و سرمربی استقلال شود، مطرح شده است. مربی سرشناس ایتالیایی در این باره گفت: «در دنیای مربیگری هرچیزی امکان‌پذیر است».

به نظر می رسد اینکه سایه مربی جدا شده را بر سر استقلال زنده نگه داریم چندان به سود این تیم نباشد و آرامش کادرفنی این تیم را مختل کند.

آندره آ استراماچونی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها