کد خبر : 41139

پیغامی از استقلالی ها : زیر بار بازی در زمین بی‌طرف نروید


پیغامی از استقلالی ها : زیر بار بازی در زمین بی‌طرف نروید

شایعات حکایت از آن دارد که برخی کشور‌های عربی با مسئولان کنفدراسیون لابی کرده و طرحی را ارائه کرده‌اند که به موجب آن، ادامه رقابت‌های مرحله گروهی در اواخر مردادماه به صورت متمرکز در یک کشور بی‌طرف (شاید مالزی یا تایلند) برگزار شود

به گزارش خبرورزشی، حتی در صورت جلب رضایت تیم‌های شرکت‌کننده، یکی از کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس تمام هزینه مسابقات را برعهده بگیرد و آن را میزبانی کند. طرحی که مقامات باشگاه استقلال صراحتاً با آن مخالف هستند و تأکید دارند چنین اتفاقی عملاً به معنای پایان کار استقلال و سایر تیم‌های ایرانی در همان مرحله گروهی خواهد بود.

برخی از مدیران استقلال طی روز‌های گذشته با مقامات فدراسیون فوتبال صحبت و به آن‌ها تأکید کرده‌اند تحت هیچ شرایطی زیر بار بازی نمایندگان ایران در زمین بی‌طرف نروند به دلیل آنکه مسابقه دادن در مرداد با توجه به گرمای هوا، به خودی خود دشوار است و اگر قرار باشد نمایندگان ایران در هوای فوق العاده شرجی شرق آسیا و یا گرمای طاقت‌فرسای حوزه جنوبی خلیج فارس آن هم بدون هواداران خودشان به میدان بروند، بهترین فرصت را برای رقبا فراهم کرده‌اند.

به‌زعم استقلالی‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط به کسب درآمد فکر می‌کند و به همین خاطر هیچ بعید نیست که طرح فوق با استقبال تصمیم‌گیرندگان AFC همراه شود ولی باید از همین حالا میخ را محکم کوبید و قاطعانه با آن مخالفت کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها