کد خبر : 41004

لیگ را هم تعطیل نکنید پرسپولیس قهرمان می شود

لیگ را هم تعطیل نکنید پرسپولیس قهرمان می شود

بازیکن باهوش و شمالی سرخپوشان، مثل سایر فوتبالیست های ایرانی در روزهای اخیر، اسیر قرنطینه برای فرار از ویروس کرونا و قطع زنجیر گسترش این بیماری عجیب بود و به همین خاطر، تمرینات اختصاصی و خانگی خود را دنبال می کرد زیرا خبری از تمرینات گروهی نبود. در نوروز ۹۹ با این بازیکن به صحبت پرداختیم.

به گزارش جام جم، سال ۹۸ را باید به نام احمد نوراللهی سند زد زیرا در این سال، هافبک پرسپولیسی ها به اوج دوران فوتبال خود رسید و بلوغ را در زمینه حرفه ای تجربه کرد. نوراللهی در سالی که پشت سر گذاشتیم، توانست فروردین را با گل ۳ امتیازی در دربی آغاز کند. سپس همراه با پرسپولیس در این سال موفق شد به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی برسد. قرارداد بسیار خوب و گران قیمتی با سرخپوشان برای فصل نوزدهم منعقد کرد و با توجه به شرایط رقم خورده در این تیم، به عنوان کاپیتان برای اکثر بازی های پرسپولیس وارد زمین شد زیرا حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و سایر بازیکنانی که شانس کاپیتانی در پرسپولیس داشتند، همگی نیمکت‌نشین شدند و در نهایت نوراللهی موفق شد جای ثابتی در تیم ملی برای خود دست و پا کند.

نوراللهی اضافه کرد: «با این حال در سالی که گذشت، تلاش کردم یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس باشم و با توجه به اتفاقاتی که در طول سال رقم خورد، فکر می کنم به اهدافم نزدیک شدم. البته ما دنبال آن بودیم که پیش از پایان سال ۹۸ قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کنیم اما همان طور که دیدید، لیگ به فاصله کوتاه تا آخر سال، به علت شیوع کرونا تعطیل شد. ما هم در شرایط فعلی نمی دانیم آیا در لیگ نوزدهم باز هم می‌توانیم به میدان برویم یا نه. به هر حال شرایط برای همه تیم ها به این شکل است و حتی در اروپا هم می‌بینید که فوتبال تعطیل شد. این اتفاقات برای آنها در حالی رقم می‌خورد که باشگاه ها و لیگ‌های قدرتمندی دارند اما آنها هم مجبور شدند رقابت‌های خود را به حالت تعطیلی درآورند. از این رو هیچ تفاوتی بین ایران با سایر کشورها وجود ندارد و همه باید منتظر تصمیم سازمان لیگ باشیم.»

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت هایش به بحث راجع به قهرمانی احتمالی سرخپوشان در لیگ نوزدهم پرداخت و افزود: «این موضوع به قانون و نظر مسوولان سازمان لیگ برمی‌گردد. من فکر می‌کنم تا به حال هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش یا سازمان لیگ در مورد تعطیلی بازی‌ها صحبتی نکرده زیرا همه می دانیم که به زودی شرایط برای زندگی عادی و ادامه فوتبال مهیا خواهد شد و امیدوارم که این طور باشد زیرا همه ما از ماجرایی که کرونا بر زندگی‌مان تحمیل کرد، سختی‌های زیادی دیدیم. آرزو می‌کنم لیگ مجددا آغاز شود چون ما فاصله بسیار کمی تا کسب چهارمین قهرمانی پیاپی داریم و ۱۰ امتیاز از رقبای خود جلو هستیم. اگر لیگ را ادامه بدهند ما خیلی زود به قهرمانی در این فصل می‌رسیم.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها