کد خبر : 40765

واکنش مدیرعامل استقلال به نگرانی های فرهاد مجیدی

واکنش مدیرعامل استقلال به نگرانی های فرهاد مجیدی

مدیرعامل استقلال گفت: دغدغه های مجیدی برطرف شدنی است و شاید در آینده کادرفنی و بازیکنان استقلال بتوانند با فراغ خاطر و آرامش بیشتری کارشان را دنبال کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در خصوص انتقاد فرهاد مجیدی از انتصاب های جدید باشگاه گفت: چند سال قبل گفته بودم که فرهاد مجیدی در آینده مربی بزرگی خواهد شد و خیلی ها بابت این حرف از من انتقاد کردند اما بعدها دیدیم که مجیدی سرمربی تیم ملی امید و در ادامه سرمربی تیم بزرگ استقلال شد. فرهاد از اسطوره های استقلال است و در واقع دغدغه تیمش را دارد. به اعتقاد من دغدغه های مجیدی برطرف شدنی است و شاید در آینده کادرفنی و بازیکنان استقلال بتوانند با فراغ خاطر و آرامش بیشتری کارشان را دنبال کنند و به دنبال موفقیت و قهرمانی های بیشتری باشند.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون با مجیدی صحبتی داشته است اظهار داشت: امروز با رای قاطع هیئت مدیره توفیق این را داشتم که به عنوان مدیر عامل باشگاه انتخاب شوم. ۳، ۴ روز آینده تعطیل رسمی است و هنوز با مجیدی صحبتی نداشتیم اما طی روزهای آینده با او نشستی برگزار خواهیم کرد.

سعادتمند در خصوص شرایط موسوی برای بازگشت به هیئت مدیره استقلال گفت: باید از موسوی تشکر کنم که در مقطع خاصی به استقلال آمد و در قالب قرض الحسنه به باشگاه کمک کرد. دوستان گفتند که با استعفای موسوی از هیئت مدیره مخالفت شده است.

او در ادامه گفت: من در کنار نظری، منزوی و خلیل زاده در هیئت مدیره هستیم و کارها را پیش می بریم. انشاالله موسوی هم قطعا در هیئت مدیره می ماند و به عنوان یک هوادار به باشگاه کمک می کند. در باشگاه به روی موسوی باز است.

سعادتمند در پایان گفت: برای خلیل زاده آرزوی سلامتی می کنم و درگذشت همسرش را تسلیت می گویم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها