کد خبر : 39619

جنگ مهاجمان در تمرین پرسپولیس

جنگ مهاجمان در تمرین پرسپولیس

سرخپوشان بعد از مدت‌ها تعطیلی در میان اضطراب و البته با انگیزه بالایی تمرینات خود را دنبال کردند.

به گزارش ورزش سه، شاگردان یحیی گل محمدی بعد از مرخصی 5 روزه تمرینات، از دیروز و طبق برنامه از ساعت 16 در استادیوم شهید کاظمی دور جدید تمرینات خود را دنبال کردند.

در این میان نکته جالب توجه رقابت و انگیزه بزرگ مهاجمان این تیم در روزهای تعطیلی لیگ است. علی علیپور که به روزهای اوج خود بازگشته و اکنون با هفت گل زده در رویای رسیدن به صدر جدول طی 9 هفته باقیمانده از فصل است، با انگیزه بالایی در کنار وحید امیری و کریستین اوساگوآنا تمرینات را دنبال کرد.

اوساگوآنا، مهاجم تازه به خدمت گرفته پرسپولیس که هنوز نتوانسته شانس شادی گل در ترکیب این تیم را به دست بیاورد، اکنون با حسرت بزرگی نیز با توجه به تعطیلی مقطعی لیگ مواجه شده تا این موضوع شاید به روزهای آینده موکول شود.

دیگر ستاره خط حمله پرسپولیس وحید امیری است؛ بازیکنی که بعد از بازگشت از لیگ ترکیه و عبور از روزهای ناامیدکننده ابتدای فصل، رفته رفته اوج گرفته و در هفته‌های اخیر به ستاره این تیم و هواداران تبدیل شده است. امیری که با توجه به عدم بازگشت آنتونی استوکس و ناآمادگی اوساگوآنا طی دیدارهای هفته های اخیر به پست مهاجم بازگشته، توانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و امروز نیز بعد از مدت‌ها تعطیلی تمرین، نشان داد از آمادگی مناسبی برخوردار است و از شرایط تمرینی دور نبوده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها