کد خبر : 38123

خط و نشان برای دیاباته و قائدی توسط تازه وارد استقلال

خط و نشان برای دیاباته و قائدی توسط تازه وارد استقلال

مهاجم استقلال با نمایشی که در بازی با الاهلی داشت یک بار دیگر نشان داد چقدر خرید او هوشمندانه بوده و چقدر آبی ها به این بازیکن نیاز داشتند.

به گزارش ورزش سه، اغراق نیست اگر بگوییم روزی که ارسلان مطهری با استقلال قرارداد امضا کرد او به عنوان  یک ذخیره مناسب برای مهدی قائدی و شیخ دیاباته جذب شد، دو بازیکنی که با حضور در این تیم توانسته بودند تمام رکوردها را جابه جا کنند. اما ارسلان مطهری اما خیلی زود توانست نشان بدهد جای او روی نیمکت نیست، جایی که به عنوان بازیکن تعویض در دقیقه 75 بازی با الریان وارد زمین شد، از دفاع باز این تیم قطری استفاده کرد و توانست دو گل از 5 گل تیمش را بزند.

اما اولین حضور مطهری در ترکیب استقلال به صورت اجباری بود، جایی که فرهاد مجیدی می خواست به مهدی قائدی در آستانه دربی استراحت بدهد و به همین دلیل این بازیکن در بازی با نفت مسجدسلیمان در ترکیب اصلی آبی ها به میدان رفت. در روزی که شیخ دیاباته در همان دقایق ابتدایی بازی مصدوم شد مطهری یکی از دو گل تیمش را زد و نقش مهمی در کسب سه امتیاز بازی داشت.

کار به همین جا ختم نشد، ارسلان مطهری در بازی با پرسپولیس جانشین دیاباته در ترکیب اصلی شد و هر دو گل تیمش را زد تا محبوبیت او روی سکوهای آبی آزادی به اوج برسد، شادی او که شبیه به نواختن گیتار است خیلی زود در فضای مجازی وایرال شد و این بازیکن به محبوبیت فوق العاده ای در بین استقلالی ها رسید.

مطهری در بازی امشب برابر الاهلی در شبی که استقلال قائدی را در ترکیب  اصلی خود نداشت یک بار دیگر توانایی اش را نشان داد، او گل اول استقلال را با یک توپ دزدی و ضربه دیدنی وارد دروازه الاهلی کرد و گل دوم را هم با یک شوت سرضرب از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند اما داور به اشتباه این صحنه را آفساید محمد دانشگر اعلام کرد تا این بازیکن شانس ثبت سومین دبل فصل خود را در ششمین بازی از دست بدهد.

ارسلان مطهری از نگاه سایت آماری 11 هم عملکرد بسیار خوبی داشته است، جایی که در طول بازی 1 گل، دو شوت که یکی از آنها در چارچوب بوده، دقت پاس 95 درصدی و دو پاس کلیدی به نام خود ثبت کرد تا شب فوق العاده ای را در ترکیب استقلال پشت سر بگذارد.  

ارسلان مطهری با ثبت 6 گل در 6 بازی حالا برای مهدی قائدی و شیخ دیاباته برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خط و نشان کشیده است و به فرهاد مجیدی و سایر اعضای کادرفنی نشان داده هرگز جای او روی نیمکت ذخیره ها نیست.

فرزام محمد علیها

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها