کد خبر : 36947

مجیدی از خوشحالی به زمین افتاد


مجیدی از خوشحالی به زمین افتاد

سرمربی تیم استقلال ایران پس از گلزنی شیخ دیاباته هنگامی که خواست به شادمانی بپردازد به زمین افتاد.

به گزارش خبرورزشی، دو تیم استقلال ایران و الریان قطر در آخرین مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه اختصاصی تیم السد به مصاف هم رفتند که این بازی در حال حاضر با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال در جریان است.

*پیش از آغاز بازی، شیخ دیاباته صحبت‌های داور بازی را برای مهدی قائدی ترجمه کرد.

*درحالی که تیم الریان از تیم‌های شناخته شده کشور قطر است و این بازی اهمیت زیادی برای فوتبال این کشور دارد اما تماشاگران قطری استقبال چندانی از این بازی به عمل نیاورده‌اند و تنها حدود ۳۰۰نفر با پرچم‌های قرمز برای حمات از تیم قطری در ورزشگاه حاضر هستند.

*تعدادی از هواداران استقلال با پرچم تیم محبوب خودشان پشت دروازه این تیم حضور دارند و شاگردان فرهاد مجیدی را تشویق می‌کنند.

*پس از گل استقلال که توسط شیخ دیاباته به ثمر رسید، فرهاد مجیدی در حال شادی پس از گل به زمین خورد و در حالیکه روی زمین افتاده بود همچنان مشت‌های گره کرده خودش را به نشانه شادی در هوا تکان می‌داد که صحنه جالب توجهی را به وجود آورد .

*پیمان یوسفی گزارشگر تلویزیون کشورمان پس از گل استقلال که روی ریباند ضربه کاشته وریاغفوری از برخورد توپ با پایه تیرک عمودی دروازه حریف به دست آمد، تعجب خودش را از مهارت کاپیتان استقلال در زدن ضربات کاشته ابراز کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها